کد خبر: ۴۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
بجنورد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی گفت: تکمیل شبکه فاضلاب بجنورد نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش آرانیوز،غلامحسین ساقی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: یکی از وظایف شرکت آب و فاضلاب شهری اجرا و نصب شبکه فاضلاب است و الزام و وصل آن را مراکز بهداشتی به عهده دارد.

وی با اشاره به اجرای شبکه فاضلاب در برخی مناطق بجنورد افزود: تامین اعتبار اجرای شبکه فاضلاب شهرک فرهنگیان جزو اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان بوده و هم اکنون ۵۰ درصد شبکه فاضلاب در این نقطه از شهر نصب شده است.

ساقی اضافه کرد: اجرا و تکمیل شبکه فاضلاب شهرک گلستان هم با تامین اعتبار ۱۱ میلیارد تومانی در حال حاضر آماده فروش و نصب انشعاب است.

وی افزود: منطقه جوادیه بجنورد هم به عنوان یکی از مناطق ضعیف شهری شبکه فاضلاب آن از ۱۰ روز پیش آغاز شده است.

ساقی گفت: پس از تکمیل شبکه فاضلاب در مناطق عنوان شده، اجرای شبکه فاضلاب در شهرک امام خمینی(ره) بجنورد دیگر اولویت آب و فاضلاب شهری استان است.

وی با اشاره به هزینه های بالای اجرای شبکه فاضلاب اظهار کرد: برای تکمیل شبکه فاضلاب بجنورد ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

ساقی با بیان اینکه نیروگاه ها و مجتمع های صنعتی بزرگ استان بایستی به سمت استفاده از پساب سوق داده شوند، تصریح کرد: به عنوان مثال نیروگاه شهید مفتح همدان از پساب برای تامین نیاز خود استفاده دارد اما هنوز پتروشیمی خراسان از آب زیرزمینی نیاز خود را تامین می کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار