کد خبر: ۴۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
دشتی- فرماندار دشتی گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال برای زیر ساخت های ورزش شهرستان هزینه می شود.

به گزارش آرانیوز، عبدالله نادری ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از ورزشکاران شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش از تلاش های هئیت های ورزشی در سطح شهرستان تقدیر کرد واظهار داشت: علی رغم همه کمبودها و مشکلات ورزشکاران این شهرستان افتخارات زیادی برای شهرستان در سطح کشور و استان کسب کردند که از این تلاش ها تقدیر وتشکر می شود.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اقدامات ارزشمندی در سطح شهرستان در حوزه زیر ساخت های ورزشی در روستا و شهرها  صورت گرفته به طوری که در دوسال اخیر بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

نادری با بیان اینکه اعتبارات ورزش در زمینه زیر ساخت ها هزینه می شود، گفت: بعد از سالیان سال سالن کشتی که از آرزوهای کشتی گیران بود تحقق یافت و در هفته دولت عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: سه سالن ورزشی در روستاهای شهرستان بعد از سال ها مجددا فعال شدند که انتظار داریم تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری برسند.

فرماندار دشتی همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی مطلوب افتخار آفرینی ورزشکاران تاکید کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتی نیز گفت: در حال حاضر ۲۰ هئیت در دو بخش آقایان و بانوان فعال هستند.

بهرام عباسی افزود: در مسابقات جام خوشه چین ورزشکاران این شهرستان در شش رشته ورزشی شرکت کردند که توانستند مقام اول استان را کسب کنند.

وی ادامه داد: با عنایت دولت و فرماندار شهرستان زیر ساخت های ورزش در دشتی تقویت شده که با تکمیل این پروژه ها وضعیت ورزش در سالهای آینده به ویژه در حوزه ورزشهای رزمی بهتر خواهد شد.

عباسی یادآور شد: در سال جاری نیز ۲۰ میلیارد ریال در کمیته برنامه شهرستان برای پروژه های عمرانی مصوب شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز سه هزار ورزشکار سازمان یافته در سطح شهرستان حضور دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار