کد خبر: ۴۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
بوشهر- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: آموزش‌های مهارتی به سه هزار و ۵۰۰ مددجوی کمیته امداد تا پایان سال جاری ارائه خواهد شد.

به گزارش آرانیوز، عبدالمجید دراهکی بعدازظهر دوشنبه در نشست برنامه‌ریزی توانمندسازی مددجویان نهادهای حمایتی استان بوشهر اظهار داشت: آموزش‌های مهارتی باهدف ترویج فرهنگ کار و تلاش در بین مددجویان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: تا پایان سال جاری بیش از ۲۰۰ دوره مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای مددجویان کمیته امداد برگزار می‌شود.

دراهکی با بیان اینکه با نیازسنجی دقیق از وضعیت بازار می‌توانیم به اشتغال افراد کمک نمائیم افزود: برگزاری دوره‌های آموزش فراخور نیاز فضای کسب‌وکار باعث افزایش ضریب اشتغال پایدار مددجویان کمیته امداد خصوصاً زنان سرپرست خانوار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: توانمندسازی و اشتغال‌زایی مددجویان نهادهای حمایتی در برنامه‌های محوری این مجموعه قرار دارد.

دراهکی بیان کرد: تعداد زیادی از مددجویان تاکنون با همکاری خوب کمیته امداد استان بوشهر، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای لازم را کسب و با ایجاد اشتغال از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.

وی اضافه کرد: در شش‌ماهه نخست سال جاری بیش از ۹۹ دوره آموزشی برای مددجویان کمیته امداد برگزارشده است.

دراهکی افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سه سطح مقدماتی باهدف ترویج و توسعه فرهنگ کار و تلاش، پایدارسازی و توسعه اشتغال و کسب مهارت‌های فنی و ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان ارائه می‌شود.

آموزش فنی و حرفه در سبد توانمندسازی مدد جویان کمیته امداد قرار گیرد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای گامی مهم برای اشتغال و خودکفایی مددجویان است و می‌بایست آموزش‌های مهارتی در سبد توانمندسازی مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گیرد تا باعث استقلال اقتصادی آن‌ها شود

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار