کد خبر: ۴۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
ارومیه – فرماندار خوی گفت: شهرستان خوی بیش از ۸ هزار کیلیومتر راه روستایی دارد که ۵۲ درصد آنها درصد آنها نیاز به آسفالت و یا احداث دارند.

به گزارش آرانیوز،محمدعابدی در بازدید از روند احداث جاده خوی به بیزنده اظهارداشت: برای تکمیل زیر ساختهای روستایی و توسعه راههای اصلی بیش از ۴۰ کیلومتر راه در شهرستان خوی ساخته می شود.

 وی ادامه داد: این طرحها در سه بخش مرکزی، ایواوغلی و صفائیه شهرستان خوی و توسعه و تکمیل ۴۰ کیلومتر جاده های خویراههای اصلی این شهرستان اجرا می شود.

عابدی با بیان اینکه ۲۲ کیلومتر از این راههای روستایی آسفالت و آماده بهره برداری شده است عنوان کرد: در حال حاضر راه ۸ روستا در محور ایواغلی به روستای بیزنده بطول ۱۳ کیلومتربا اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در دست ساخت است.

فرماندار خوی اعتبارات این طرحها را بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از این طرحها بیش از ۳ هزار خانوار روستایی از مزایای این طرحها بهره مند می شوند.

عابدی با اشاره به ضرورت توسعه و تعریض راههای اصلی خوی گفت: عملیات تعریض ۵ کیلومتر از جاده خوی به ایواوغلی به پایان رسیده و ۵ کیلومتر دیگر در دست تعریض و آسفالت است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار