کد خبر: ۴۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
مسئول واحد خواهران و برادران مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی در خارگ با حضور در مجلس شورای اسلامی بطور جداگانه با حجت الاسلام ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه وبودجه، پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و حاج بابایی دیدار و به گفتگو نشستند.

به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه مجلس) حسین باغبان مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه ونظام جمهوری اسلامی جزیره خارگ وخانم علاسوند مسئول واحد خواهران این مجمع در خارگ با هماهنگی نورالله اذرخش مسئول مجمع استان با حضور در مجلس شورای اسلامی بطور جداگانه با حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی ،حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه وبودجه، مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و حاج بابایی دیدار و به گفتگو نشستند.

مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه ونظام جمهوری اسلامی خارگ ومسئول مجمع خواهران این جزیره در ابتدا با حجت الاسلام ذوالنوری دیدار و به گفتگو نمودند .

در این نشست حجت الاسلام ذوالنوری ضمن خوش آمد به مسئولین مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی خواهران و برادران جزیره خارگ استان بوشهر ، از شروع بکار مجمع پیروان ولایت در استان بوشهر،فعالیتها و اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است وازهمه کسانیکه در این مدت با مجمع پیروان استان بوشهر و نورالله اذرخش خو همکاری داشته اند تشکر و قدردانی کرد.

ذوالنوری با بیان اینکه در اسفندماه انتخابات سرنوشت سازی در پیش روی مردم می‌باشد گفتند، مجمع پیروان ولایت ونظام جمهوری اسلامی به دنبال معرفی کاندیداهایی که شاخصه های منطبق با مد نظر مقام معظم رهبری را دارد می‌باشد و کاندید اصلح را به مردم معرفی می‌نماید وانشالله که مردم با شناخت و تحقیق کامل بتوانند اصلح ترین افراد را انتخاب وراهی مجلس نمایند در ادامه این نشستها حسین باغبان وعلاسوند با حسینعلی حاجی دلیگانی دیدار وبه گفتگو نشستند.

در این دیدار حاجی دلیگانی ضمن تشکر از نورالله اذرخش مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه ونظام جمهوری اسلامی استان بوشهر، کورش امینی و حسین باغبان و خانمها فخری مقدم و علاسوند وهمه نیروهای زحمتکش این مجمع در استان بوشهراظهار داشت: مردم ولایت مدار استان بوشهر و جزیره خارگ همواره در همه صحنه های سرنوشت ساز حضور فعال و چشمگیر و اثر بخش داشته اند و به نوبه خود از مردم خارگ تشکر مینمایم.

در ادامه این نشستها حسین باغبان و خانم علاسوند با حاج بابایی ومسعود پزشکیان نیز دیدار و گفتگو نموده و در این دیدار مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از مردم شریف جزیره خارگ استان بوشهر به خاطر رشادت‌ها و اینکه همواره در حال پاسداری از مرزهای آبی کشور در جزیره خارگ می‌باشند تشکر کردند و حاج بابایی نیز مردم استان بوشهر و جزیره خارگ را مردمانی ولایت مدار و مبارزانی دلیر و تأثیر گذار دانست.

وی گفت: باید قدردان این مردم زحمت کش باشیم و این رشادتها و دلیری ها نشان از غیرت و همت این مردم می‌باشد و به نوبه خود از همه مردم جزیره خارگ تقدیر و تشکر مینمایم، در این دیدارها حسین باغبان به بیان مشکلات مردم خارگ پرداختند وافزودند، با وجود شرکت نفت در این جزیره نباید وضعیت مردم این باشد و فرهنگیان این جزیره همواره با مشکلاتی روبرو بوده اند و همچنان نیز ادامه دارد.

خانم علاسوند مسئول واحد خواهران این مجمع در جزیره خارک نیز به مشکلات مردم این جزیره از قبیل عدم اختصاص حق آلایندگی وعدم صدور کارت شهروندی و مشکلات دیگر اشاره کرد و در پایان این دیدار ها حجت الاسلام ذوالنوری، حاجی دلیگانی،پزشکیان و حاج بابایی هر کدام قول دادند که حتما مشکلات و موضوعات مطرح شده را پیگیری خواهند نمود وبه سمع و نظر مسئولین مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی جزیره خارگ خواهند رساند.

درپایان این دیدار حسین باغبان و خانم علاسوند از طرف نورالله اذرخش مسئول مجمع استان بوشهر و همه مردم این استان و مردم جزیره خارگ از زحمات حجت الاسلام ذوالنوری و حاجی دلیگانی و حاج بابایی بابت تلاشها و اقدامات انقلابی ایشان در دفاع از نظام و انقلاب تقدیر و تشکر کردند،واز اقای مسعود پزشکیان بابت پیگیری جهت رفع مشکلات مردم جزیره خارگ تشکر نمودند

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار