کد خبر: ۴۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: در راستای کنگره ملی ۹۲ هزار بسیجی شهید کشور، اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی کردستان ۱۲ آبان ماه در سنندج برگزار می شود.

اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی کردستان برگزار می شود

 

حجت الله نریمانی در نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی استان کردستان با تاکید بر زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، امنیت و آرامش جامعه را از برکت خون شهدا دانست و اظهار داشت: رسالت آموزش و پرورش ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در بین نسل جوان و دانش آموز است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت های شهدای گرانقدر در مسیر پیشرفت در حال حرکت است، افزود: این مهم وظیفه ما را سنگین و دوچندان کرده است و آموزش و پرورش هر ساله در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و فرهنگی، یادواره هایی را پیش بینی و برگزار می کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری پانزدهمین یادواره شهدای دانش آموزان استان در سال تحصیلی جاری خبر داد و ادامه داد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره ۹۲ هزار بسیجی شهید و شهدای دانش آموز و فرهنگی استان، امسال با برگزاری اجلاسیه و مراسم استانی ، یادواره های شهدای دانش آموز استان از هفته بسیج دانش آموزی و ۱۲ آبان ماه آغاز و اختتامیه این برنامه ارزشی نیز ۲۲ اسفند ماه ۹۸ همزمان با روز تکریم شهدا اجرا می شود.

نریمانی با اشاره به برگزاری کنگره ۹۲ هزار بسیجی شهید به صورت ملی در تهران و پیش اجلاسیه آن در استان ها، هدف از برگزاری اجلاسیه را جریان سازی فرهنگی و ایجاد زمینه برای اجرای با شکوه کنگره اصلی عنوان کرد و یادآور شد: هدف از برگزاری این نشست هماهنگی و برنامه ریزی در این خصوص است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار