کد خبر: ۴۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه:
رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه بابیان اینکه تردد خودروها برای اربعین امسال در کرمانشاه ۵۵ درصد رشد داشت، گفت: ۱۵۰ تیم خودرویی محورهای مواصلاتی کرمانشاه را تحت پوشش‌دارند.

سرهنگ فضل‌الله شیری ضمن بیان اینکه کرمانشاه از قدیم‌الایام قدمگاه زائران کربلا بوده است، ابراز داشت: با بازگشایی مرز خسروی این افتخار نصیب استان کرمانشاه شد که میزبان زائران اربعین حسینی باشد لذا امسال به نسبت سنوات قبل تردد خودروها برای اربعین در محورهای مواصلاتی کرمانشاه ۵۵ درصد رشد داشت.

وی ضمن بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود طی امروز و فردا با موج متراکم بازگشت مسافران اربعین مواجه باشیم، افزود: با توجه به اینکه این افراد ساعت‌های بسیاری را پیاده‌روی کردند لذا خستگی و خواب‌آلودگی بر آن‌ها غالب است و از رانندگان تقاضا می‌شود بدون استراحت و خواب کافی در محورهای استان تردد نکنند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه بابیان اینکه ۴۰۰ عامل سواره، پیاده و موتورسوار حوزه‌های درون‌شهری و ۳۰۰ نفر در قالب ۱۵۰ تیم خودروی محورهای مواصلاتی ورودی این استان را تحت پوشش خواهند داشت، اضافه کرد: از زائران انتظار می‌رود در معابر درون‌شهری حتماً سرعت مطمئن را رعایت و به نکات ایمنی پلیس‌راه توجه کافی را داشته باشند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار