کد خبر: ۴۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
 فرماندار شهرستان دیواندره گفت: در حال حاضر ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری این شهرستان ۱۰۰ درصد و در جمعیت روستایی ۹۰ درصد است.

جعفر توان در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز کردستان، اظهارداشت: شرکت گاز استان در گازرسانی به روستاهای این شهرستان سنگ تمام گذاشته و در حال حاضر نفوذ پذیری گاز طبیعی در جمعیت شهری این شهرستان ۱۰۰ درصد و در جمعیت روستایی ۹۰ درصد است.

وی افزود: این مهم نمایانگر تلاش شرکت گاز استان کردستان در خدمت رسانی و توسعه عدالت اجتماعی در این شهرستان است و این عملکرد جای تقدیر دارد.

فرماندار شهرستان دیواندره ادامه داد: تعداد ۱۶۰ روستا در شهرستان دیواندره از قابلیت گازرسانی برخوردار است که تعداد ۱۲۴ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

توان یادآور شد: همچنین تعداد چهار مجتمع گازرسانی در سطح شهرستان فعال بوده و تعداد ۲۱ پروژه روستایی دیگر نیز در مراحل مطالعاتی، طراحی و انتخاب پیمانکار است و به این ترتیب پیش بینی می شود تا پایان سال ۹۹ کلیه روستاهای شهرستان دیواندره از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان نیز در این دیدار گازرسانی در مناطق سردسیر شهرستان دیواندره را نشان از عزم راسخ دولت برای ارائه خدمات در مناطق محروم عنوان کرد.

احمد فعله گری بیان کرد: شهرستان دیواندره و بخصوص بخش زرینه این شهرستان در فصل سرما در اکثر اوقات زمانی جزء سردترین نقاط استان و حتی گاهی اوقات جزء سردترین مناطق کشور است و گازرسانی در این منطقه سردسیر نشان از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مناطق روستایی و بخصوص مناطق سردسیر کشور و استان دارد.

وی گفت: شهرستان دیواندره دارای ۱۲ هزار و ۴۷ مشترک شهری و ۱۲ هزار و ۲۸۸ مشترک روستایی است که درصد نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری ۱۰۰ درصد و در جمعیت روستای ۹۰ در صد است که در هر دو مورد از میانگین کشوری بالاتر است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار