کد خبر: ۴۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
فرماندار ویژه سقز:
 فرماندار ویژه سقز گفت: برگزاری انتخابات بزرگترین و مهمترین وظیفه وزارت کشور است که با رعایت اصل بی طرفی، اعتماد عمومی مردم را به سیستم سیاسی کشور دو چندان می کند.

کامیل کریمیان صبح پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان سقز، اظهار داشت: فرمانداری به عنوان زیر مجموعه وزارت کشور، مجری انتخابات است و باید مر قانون را رعایت و نباید تحت هیچ شرایطی اصل بی طرفی و حراست از حق الناس به عنوان یک وظیفه مهم و اساسی را خدشه دار کند و قطعا بعنوان مسئول و مجری شخصا ناظر بر تمامی مراحل اجرایی انتخابات هستم و اجازه نخواهم داد امانت مردم به عنوان حق الناس تضییع شود.

وی افزود: عمل به قانون، امانتداری و رعایت بی طرفی مهمترین وظیفه و اولویت مجریان انتخابات است که این اصول حتما باید رعایت شود.

فرماندار ویژه سقز با بیان اینکه انتخابات نمادی از دموکراسی و مردم سالاری است، ادامه داد: مشارکت گسترده و پرشور مردم در انتخابات اسفند ماه نشان دهنده اقتدار مردمی نظام اسلامی خواهد بود و باید عوامل برگزار کننده و مجریان انتخابات با نگاه بی‌طرفانه، بسترهای لازم را برای افزایش مشارکت سیاسی و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای فراهم کنند.

کریمیان با بیان اینکه انتخابات، بزرگترین رخداد کشور که انسجام و قدرت منطقه ای و ملی و بین المللی ایران را به نمایش می گذارد، بر مشارکت گسترده و پرشور مردم تاکید کرد.

وی خواستار آسیب شناسی انتخابات گذشته، مستند سازی فرایند برگزاری انتخابات، موانع مشارکت مردم، بستر سازی برای انتخابات پرشور، بررسی و آماده سازی زیرساخت های لازم، امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار