کد خبر: ۴۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
با حضور گسترده مردم؛
 پیکر ماموستا سیدمحمد حسینی امام جمعه موقت سنندج و از علمای برجسته استان کردستان از مقابل مسجد جامع این شهر تشییع و در تپه شیخ محمدباقر به خاک سپرده شد.

پیکر ماموستا سید محمدحسینی امام جمعه موقت سنندج با حضور مسئولان، روحانیون و اقشار مختلف مردم در تپه شیخ محمدباقر سنندج تشییع شد.

ماموستا سیدمحمد حسینی عضو شورای افتای اهل سنت کردستان و امام جمعه موقت سنندج پس از یک مبارزه طولانی با بیماری، عصر دیروز دار فانی را وداع گفت.

پیکر ماموستا حسینی صبح امروز با حضور گسترده و انبوه مردم وفادار، خداجو و ولایت مدار سنندج و بسیاری از مسئولان کشوری و لشکری تشییع و در تپه شیخ محمد باقر سنندج به خاک سپرده شد.

مراسم ختم این عضو شورای افتای کردستان و مدرس حوزه علمیه استان پنجشنبه، جمعه و شنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۷ در مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود و همزمان تکیه شیخ ابراهیم دیانت در پشت مسجد جامع سنندج نیز میزبان مجلس ختم زنانه این عالم روحانی خواهد بود.

گفتنی است ماموستا حسینی در سال ۱۳۲۹ در یکی از روستاهای مریوان در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود و روز گذشته پس از سال‌ها تحمل رنج بیماری در سنندج جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار