کد خبر: ۴۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
طی مراسمی که با حضور جمعی از مسئولین ،مدیران و اهالی شهر صدرا برگزار شد بهزاد پرنیان خوی به عنوان شهردار جدید صدرا معارفه شد.

عبدالرسول حقیقی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شیراز گفت: شهرداران نقش ویژه ای در رشد و توسعه پایدار شهری دارد و برنامه ها باید به گونه ای تعیین شود که منابع موجود هم برای افرادی که اکنون در حال اسکان هستند و هم آیندگان قابل استفاده باشد .

عبدالرسول حقیقی معتقد است: شهرداری و شورای شهر نقش ویژه ای در رشد پایدار شهری دارد و برای پیشبرد اهداف کلی شهر ها باید شورا ها و شهرداری باید دوش آ دوش یکدیگر فعالیت کنند.

وی اصول برنامه ریزی را اینگونه بیان کرد :برنامه ریزی ها باید دارای دو وجه باشد یکی تامین منافع اکنون و حفظ برای برطرف کردن نیاز آیندگان از جمله مولفه های برنامه ریزی است.

معاون فرماندار شیراز متذکر شد: اعضای شورای شهر نمی توانند شهردار باشند پس اجازه دهید شهردار به اقدامات خود و در چهارچوب اختیارات قانونی خود فعالیت کنند واعضای شورای شهر نسبت به برنامه ریزی احتمام بورزند.

حمیدرضا صادقی رئیس شورای شهر صدرا نیز در این مراسم گفت: تن نحیف صدرا دیگر جای هیچ زخمی ندارد نفس های صدرا به شماره افتاده است .

صادقی متذکر شد: تنها مرحم برای شهرصدرا این است که یک مدیر کارآمد و کارا داشته باشد تا بتواند برنامه مهم شهری را تدوین و اجرایی کند.

وی متذکر شد: سهم فرزندان این شهر حداقل داشتن چند مدیر در سطح مدیریت کلان این شهر است تا علاوه بر شناخت شهری با دغدغه های مردمی نیز آشنا باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا با شماره به اینکه شهر صدرا تنها نام شهر دارد گفت: کارگران حوزه خدمات شهری پس از اعتراض به عدم دریافت حقوق خود تهدید به اخراج شدند و مدیریت سابق اقدامات متعددی برای ساکت کردن آنان انجام داد.

او افزود: عده هم که به دنبال روشنگری بودند مورد تهدید قرار گرفتند اما امید است در مدیریت جدید شهرداری صدرا بدون در نظر گرفتن منافع قومی و قبیله ای به دنبال بهبود شرایط شهر صدرا باشد

 

بهزاد پرنیان خوی شهردار جدید صدرا در این آیین گفت: ایجاد نظم و انضباط اداری ، انضباط مالی، شهرداری شفاف و پاسخگو به مطالبات مردمی و انقلاب عمرانی و توسعه متوازن شهری رئوس برنامه های مدیر جدید شهرداری صدرا است.

بهزاد پرنیان متذکر شد: کسانی که سابقه خوبی در شهرداری ندارند و مشکلاتی برای ارائه خدمت به افراد ایجاد کرده اند باید به دنبال شغل جدیدی برای خود باشند.

شهرداری شهر جدید صدرا گفت: رسیدگی به مشکلات مردم صدرا و شرایط خاص شهر صدرا منجر به این شده که برنامه ریزی کامل ، جامع و مدون برای بهبود شرایط صدرا در نظر گرفته شود تا صدرا از شرایط فعلی خود خارج شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار