کد خبر: ۴۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
استاندار ایلام در بیان آخرین اقدامات انجام شده برای موج بازگشت زئران گفت: تمام امکانات استان و استان‌های معین در خدمات‌دهی به بازگشت زائران به‌کار گرفته شده است.

به گزارش آرانیوز، از روزهای گذشته شاهد آغاز موج بازگشت زائران عتبات و عالیات کشور عراق  بوده‌ایم که هر چه قدر که به اربعین حسینی برسیم شدت بیشتری پیدا خواهد کرد و امروز جمعه 26 مهرماه 98 موج بازگشت زائران اربعین حسینی در مرز مهران به شدت در حال افزایش است و تمام امکانات استان ایلام و استان‌های معین کشور بسیج شده است تا در خدمت‌‌گذاری به زائران حسینی غفلت نکرده و ضیافت رفتگان سفره حسینی در ایمنی و سلامت به وطن خود برگردند.

بیشتر بخوانید

قاسم سلیمانی دشتکی در بیان آخرین اقدامات انجام شده برای موج بازگشت زئران اظهار داشت: تمام امکانات استان و استان‌های معین در خدمات‌دهی به بازگشت زائران به‌کار گرفته شده است.

به گفته استاندار ایلام به‌رغم اینکه تا صبح جمعه 900 هزار زائر از مرز مهران بازگشت کرده‌اند ولی موج بازگشت در حال افزایش است، پیش‌بینی بر آن است که روزانه 300 تا 350 هزار نفر زائر از مرز مهران وارد کشور شوند.

تردد 5 هزار دستگاه اتوبوس در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران از دیگر موارد عنوانی استاندار ایلام بود که گفت: علاوه بر تردد 5 هزار دستگاه اتوبوس در مهران از اول صفر تاکنون 3.2 میلیون تردد در مرز مهران ثبت شده است.

استاندار ایلام آخرین آمار تردد در مرز مهران از ماه صفر تاکنون را مورد اشاره قرار داد و خاظرنشان کرد: جمع ورودی و خروجی زائران از مرز مهران آن هم از بازه زمانی ابتدای محرم تاکنون سه میلیون و 200 هزار نفر بوده که حدود دو میلیون و 800 هزار تردد از این بین تنها به ماه صفر اختصاص دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار