کد خبر: ۴۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
رئیس پلیس پایتخت از آماده‌باش صددرصدی پلیس تهران بزرگ برای تأمین امنیت راهپیمایی جاماندگان حسینی(ع) خبر داد.

به گزارش آرانیوز، سردار حسین رحیمی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی(ع)، نماد عزت و اقتدار اسلام است، اظهار کرد: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در واقع بزرگترین تجمع بشری است که علی‌رغم تمام توطئه‌های دشمنان در کمال امنیت برگزار می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به برپایی راهپیمایی شکوهمند اربعین حسینی در پایتخت و آماده‌باش صددرصدی تمام یگانهای انتظامی و ترافیکی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: تمهیدات لازم برای انجام هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی جاماندگان اربعین انجام شده است.

وی تصریح کرد: افتخار ما این است که خادم عاشقان حسینی باشیم، از این رو تمام تلاش خود را به‌کار بسته‌ایم تا این راهپیمایی در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.

این مقام انتظامی متذکر شد: سربازی مقام معظم رهبری و خادمی ملت بزرگ ایران افتخار بزرگی است که خداوند را به‌خاطر این نعمت بزرگ سپاسگزاریم.

به‌گفته رحیمی، تمام مسیرهای منتهی به راهپیمایی جاماندگان حسینی در تهران از 24 ساعت قبل از برگزاری مراسم تحت پوشش و رصد دقیق تیمهای امنیتی، انتظامی و ترافیکی پلیس پایتخت قرار دارد و در روز اربعین حسینی تمام عوامل انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای تأمین امنیت، آرامش و انضباط مراسم عزاداران حسینی از ساعات آغازین روز، حضوری فعال و گسترده خواهند داشت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار