کد خبر: ۴۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام "اشراف اطلاعاتی بر کل مرزها داریم" گفت: امنیت زائران اربعین تاکنون به‌خوبی تأمین شده است.

به گزارش آرانیوز، سردار حسین سلامی امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه اظهار داشت: با همت الهی و دعوت حسینی(ع)، حجم زائرانی که به کربلای معلی مشرف می‌شوند نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان در خدمت به زائران، همت و تلاش خود را چند برابر کرده‌اند تا بتوانند نیازهای جدید را پاسخ دهند، افزود: آنچه ما در مرز شلمچه دیدیم تاکنون حرکت آرام و منطقی زائران است که امید می‌رود تا انتهای مراسم، خدماتی را که شایسته است به زائران بدهیم.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به امنیت حاکم بر تردد زائران اربعین ابراز کرد: مشکل حمل‌ونقل تا حدود زیادی حل شده و سپاه آمادگی دارد تا با تعطیل کردن همه سرویس‌های حمل‌ونقل سپاه در تمام شهرها، اتوبوس‌ها و امکانات حمل‌ونقلی را برای تردد بهتر زائران به مرزها گسیل کند.

سردار سلامی تصریح کرد: مشکلات ترددی که در روزهای گذشته در مرزها وجود داشت به‌تدریج در حال حل شدن هستند و مشکل خاصی در مرزها نیست.

بیشتر بخوانید

وی تأکید کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی ما کاملاً فعال و بچه‌های بسیج، سپاه، ارتش و ناجا و دستگاه‌های امنیتی هوشیارند و امید است این مراسم عظیم حسینی با نهایت آسایش و راحتی برای مردم ادامه داشته باشد.

فرمانده‌کل سپاه با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور عراق گفت: آثار این ناآرامی‌ها به‌روی افزایش عطش زائران برای حضور در عراق اثرگذار بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار