کد خبر: ۴۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
گفته می شود که نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی یک صدا پشت یکی از هم شهری های خود را گرفته تا فردی که فاقد سوابق مدیریتی مشخصی است ، بتواند در بوشهر چند صباحی پست مدیریتی را اشغال و با ایجاد یک رزومه استان بوشهر را با ویرانه ای از گرفتاری های مردم ترک کند.
به گزارش آرانیوز، در حالی که پس از ماه ها انتظار برای تعیین تکلیف مدیرعاملی شرکت آب منطقه ای بوشهر ، انتظار می رفت که از میان نیروهای توانمند بومی استان بوشهر، انتصابی صورت گیرد خبر می رسد که فردی فاقد سوابقی روشن در این بخش مراحل انتهایی دریافت حکم مدیرعاملی این شرکت را طی می کند.
 
بر اساس این گزارش، پس از این که مهندس باشي زادگان، با تجربه سال ها مديريت آبياري و زهكشي استان ، رييس سازمان كار و امور اجتماعي استان، معاونت حفاظت و بهره برداري و معاون مالي پشتيباني شرکت آب منطقه اي به سرپرستی این شرکت گمارده شد، جرقه های امیدی در دل دوست داران استان بوشهر روشن گردید که یک فرد توانمند بومی می تواند حوزه آب استان را مدیریت کند.
 
در این شرایط و در حالی که تابستان امسال با کمترین چالش در عین وضعیت بغرنج کم آبی در استان توسط باشی زادگان مدیریت شد ، وزارت نیرو به جای قدردانی از تلاش های این مدیر جهادی ایشان را شایسته مدیریت ندانست !!! تا فردی که فقط 6 سال رابطه استخدامی با وزارت نیرو دارد به عنوان مدیرعاملی شرکت آب و منطقه ای استان بوشهر در شرف گرفتن حکم انتصاب قرار دهد.
 
گفته می شود که نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی یک صدا پشت یکی از هم شهری های خود را گرفته تا فردی که نه تنها فاقد سوابق مدیریتی مشخصی است بلکه با 6 سال سابقه استخدامی در وزارت نیرو چندان بر محیط کارش تسلط ندارد بتواند به در بوشهر چند صباحی پست مدیریتی را اشغال و با ایجاد یک رزومه استان بوشهر را با ویرانه ای از گرفتاری های مردم در امور آب ترک کند.
 
مردم استان بوشهر از خود می پرسند که اگر موکلانی به عنوان نماینده راهی مجلس کرده اند چرا در این وضعیت هایی که به شدت به حضور و پیگیری های آنها نیاز است دیده نمی شنود و صدایی از آنها برای احقاق حقوق به حق مردم بلند نمی شود.
 
سایت خبری سوک در طی دو سال گذشته به کرات از مدیریت ارشد استان بوشهر خواسته است تا برای قرارگرفتن نیروهای بومی استان بوشهر در پست های مدیریتی تلاش کند و تنها افتخار خود را ارتقاء بانوان در پست های بخشداری نداند ( که البته کمترین حق بانوان قرار گرفتن در پست هایی مدیریت ارشد دستگاه های اجرایی استان است) بلکه از افرادی که به عنوان سرپرست در دستگاه های اجرایی مشغول خدمت هستند نیز حمایت و زمینه دادن مسئولیت به آنها فراهم سازد.
 
مردم استان بوشهر از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و استاندار بوشهر می خواهند که جلوی انتصاب سفارشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان بوشهر که توسط نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری منجر به نتیجه است بگیرند و به نیروهای بومی استان فرصت خدمت به هم استانی هایشان بدهند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار