کد خبر: ۴۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
استاندار خوزستان با بیان این‌که پایانه مرزی شلمچه برای تردد زائران اربعین حسینی باز است، گفت: مرز چذابه به صورت موقت از سوی کشور عراق بسته شده و دلیل این مسئله نبود زیرساخت‌های لازم در این مرز است.

به گزارش آرانیوز، غلامرضا شریعتی امروز در حاشیه بازدید رئیس دفتر رئیس جمهور از مرز چذابه در جمع خبرنگاران به مشکلات زائران در زمینه تردد از پایانه‌ مرزی چذابه در خاک عراق اشاره کرد و اظهار داشت: برای این مسئله 250 دستگاه اتوبوس هماهنگ شده که در مرزهای خوزستان حاضر و در زمینه جابه‌جایی زائران خدمات‌دهی کنند.

وی به مشکلات کشور عراق در زمینه سوخت اشاره و بیان کرد: در همین راستا اجازه عراق اجازه نمی‌دهد که 250 دستگاه اتوبوس وارد خاک خود شوند.

استاندار خوزستان با اشاره به این‌که در زمینه زیرساخت تأمین سوخت در عراق مشکلاتی وجود دارد، گفت: پیگیری‌ها برای رفع این مشکل و سهولت تردد زائران اربعین حسینی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان این‌که پایانه مرزی شلمچه برای تردد زائران اربعین حسینی باز است، بیان کرد: مرز چذابه به صورت موقت از سوی کشور عراق بسته شده و دلیل این مسئله نبود زیرساخت‌های لازم در این مرز است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار