کد خبر: ۴۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن در برابر جمهوری اسلامی ایران حرفی برای گفتن ندارد، گفت: نیروی دریایی سپاه ‌برای دفاع از ایران در آمادگی کامل به سر می‌برد.

به گزارش آرانیوز، سردار حسین سلامی صبح امروز در مراسم دانش‌آموختگی جمعی از دانشجویان دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه در زیباکنار اظهار داشت: دریا میدانی تعیین‌کننده در نبرده با مستکبران است و نیروی دریایی سپاه نیز در دفاع از مواضع ملت ایران در آمادگی کامل به سر می‌برد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه دشمنان ملت ایران حتی در حداکثر قدرت خود نیز در برابر جمهوری اسلامی ایران کم‌توان بوده و حرفی برای گفتن ندارند عنوان کرد: با این وجود ما هیچ‌وقت دشمن را دست‌کم نمی‌گیریم و همواره با آمادگی کامل در مسیر ایستادگی و مقاومت پیشرفت می‌کنیم.

سردار سلامی ایمان و توکل را دو عامل مهم برای غلبه بر دشمنان دانست و با تأکید بر اینکه ملت ایران تاکنون در همین راستا حرکت کرده‌اند تصریح کرد: امروز همه تلاش ما این است که دشمن را از قلب اسلام دور کنیم و به همین دلیل به دنبال توسعه عمق استراتژیک حضور جمهوری اسلامی در منطقه هستیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار