کد خبر: ۴۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
گرمسار - نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس بابیان اینکه تورم در ایران به۴۰ درصد رسیده است، گفت: آمارها نشان می‌دهند که رشد اقتصادی ایران بدون درآمد نفتی منفی دو درصد است.

به گزارش آرانیوز، غلامرضا کاتب ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری گرمسار به میزبانی فرمانداری شهرستان ضمن بیان اینکه رشد اقتصادی ایران بدون درآمدهای نفتی منفی دو درصد است که با احتساب درآمد نفتی رشد منفی ما بسیار بالاتر نیز می‌رود، ابراز داشت: امروز شرایط اقتصادی سبب شده تا تورم در ایران به ۴۰ درصد برسد.

وی بابیان اینکه تنها بخش‌هایی که امروز در کشور رشد داشته‌اند کشاورزی و گردشگری هستند، ابراز کرد: بخش کشاورزی و گردشگری به سبب عدم وابستگی به خارج از کشور رشد خوبی داشته و در پنج‌ماهه ابتدای سال شاهد ورود چهار میلیون گردشگر به ایران بودیم.

عده‌ای با تخریب مجلس درصدد ایجاد تفرقه هستند

عضو خانه ملت بابیان اینکه اختلاف و تفرقه بین مردم و مسئولان به‌منزله هم سویی با جهان استکبار است، افزود: عده‌ای با تخریب مجلس شورای اسلامی درصدد ایجاد تفرقه هستند که باید از تحقق اهداف این افراد جلوگیری شود حال‌آنکه جلب رضایت مردم هدف مجلس است.

کاتب با تأکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی همواره در ایجاد شفافیت در امور کشور پیشرو است، تصریح کرد: تخریب و تضعیف ارکان نظام گامی مؤثر در تحقق اهداف دشمنان در راستای نابودی انقلاب اسلامی ایران است

وی در ادامه با تأکید بر لزوم بهره‌برداری از کمک‌های مردمی در ارائه خدمات به زائران اربعین بیان کرد: اربعین مظهر انسجام ملت مسلمان علیه جهان استکبار است و باید از تمام ظرفیت‌های کشور در این راستا بهره‌برداری شود.

ضرورت حضور حداکثری مردم در پیاده‌روی اربعین

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با تأکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پیاده‌روی اربعین خاطرنشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی همچون سازمان تبلیغات اسلامی در راستا تبلیغ سیاست‌های اربعین و تبیین ریشه‌های دینی و فرهنگی این حرکت عظیم معنوی تلاش بیشتری کنند.

کاتب در خاتمه از رشد ۳۰ درصدی گردشگر در کشور خبر داد و گفت: بیشترین واحدهای بوم گردی استان سمنان در گرمسار قرار دارد و اکنون با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، این شهرستان می‌تواند به قطب توریستی و گردشگری کشور تبدیل شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار