کد خبر: ۴۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
زنجان- فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان گفت: امروز نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار و عزت قرار دارند.

به گزارش آرانیوز، سرهنگ داوود حمدی ظهر پنجشنبه در آیین قدردانی از سربازان نمونه یگان ها، امدادگران، رابطین بازرسی، مشاوران و همیاران ایمنی بازرسی این تیپ زرهی در محل تالار شقایق زنجان، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس دلاورمردان ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح، مردانه جنگیدند و به پیروزی های غرورآفرین رسیدند.

وی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس ماندگار ترین برگ زرین تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است و از خاطره ها هرگز نمی رود.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان گفت: رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس مقابل دشمنان، حماسه‌هایی جاوید و ماندگار خلق کردند.

حمدی به عملیات غرورآفرین ثامن الائمه، اشاره کردو گفت: در این عملیات غرور آفرین رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی با مشارکت نیروهای توانمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردانه و شجاعانه جنگیدند و فتح بابی برای انجام سایر عملیات ها شد.

وی با تاکید بر اینکه رزمندگان اسلام با تمام توان در مقابل سربازان رژیم بعث عراق، مقاومت و ایستادگی کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران در دست دشمن باقی بماند، گفت: نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار و عزت قرار دارند.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در ادامه به آموزش و مهارت آموزی سربازان اشاره کرد و گفت: آموزش، مهارت آموزی و ارتقا سطح معنوی و دینی و سبک زندگی اسلامی سربازان یکی از رسالت های مهم ارتش است و تاکنون هم اقدامات خوبی انجام شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار