کد خبر: ۴۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
بجنورد - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان شمالی گفت: از ۱۷ مهرماه طرح اعزام زائرین اربعین در خراسان شمالی کلید خواهد خورد.

به گزارش آرانیوز، سعید سبحانی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان شمالی اظهارکرد: زائرینی که قصد تشرف به زیارت را دارند، باید به شرکت های حمل و نقل داخلی استان مراجعه و نسبت به عقد قرار داد با ناوگان عمومی برای اعزام به مرز مهران اقدام کنند.

سبحانی با اشاره به حجم تردد بالا از دوروز قبل و بعد اربعین ومحدودیتهای ترافیکی در مرز مهران تصریح کرد: زائرینی که می خواهند بین بازه زمانی ۲۵ مهرماه تا ۲۹ مهرماه برگردند، باید با اتوبوس هایی که در مرز مهران مستقر شده است ابتدا به همدان اعزام شده و از همدان به بجنورد یا شهرستان های استان برگردند چرا که همدان تنها شهر پس گردان خراسان شمالی انتخاب شده است.

وی در خصوص هزینه اعزام زائرین افزود: هزینه ها هنوز به سازمان حمل و نقل اعلام نشده ، اما قطعا نسبت به هزینه های سال پیش بیشتر خواهد بود.

سبحانی با اشاره به جانمایی پایانه مسافربری شهرستان بجنورد عنوان کرد: بعد از دستور استاندار وقت، اعلام کردند که زمین پایانه باید جنب استانداری باشد و این مسئولیت به عهده معاونت حمل و نقل شهرداری بجنورد واگذار شد.

وی در پایان مطرح کرد: بجنورد فاقد پایانه‌ی باربری است و فقط یک شهرک حمل‌ونقل در روستای علی‌آباد وجود دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار