کد خبر: ۴۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
ورامین- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مشکل این است که بعضی از خواص ما گرفتار بعضی از ناهنجاری ها شده اند که برای برخورد با آن ها باید دنبال شیوه ها مختلف باشیم.

به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام سید محسن محمودی در شصت و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین که ظهر پنج شنبه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی گفت: خوشبختانه در جلسات شورای فرهنگ عمومی سرفصل های جدیدی تدوین شده و از پراکنده گویی به سمت مصوبات هدفدار پیش خواهیم رفت.

وی با بیان این که مشکل کنونی ما برخی مدیران هستند که دغدغه جدی برای برخورد با جرم در آنها وجود ندارد، اضافه کرد: مشکل این است که بعضی از خواص ما گرفتار بعضی از ناهنجاری ها شده اند که برای برخورد با آن ها باید دنبال شیوه ها مختلف باشیم.

محمودی گفت: سن ابتلا به مواد دودزا به دانش آموزان مدارس رسیده که از آموزش و پرورش می خواهیم، برای روشنگری مضرات آن برای خانواده ها کلاس های آموزشی بگذارد.

امام جمعه موقت ورامین ضمن انتقاد شدید به اعمال نفوذ برخی مدیران دستگاه ها برای مقابله نکردن با مکان های منشا فساد گفت: بنده همین جا اعلام می کنم، اگر برخوردی با نفوذ مدیران برای مقابله با برخی مکان های منشأ فساد صورت نگیرد، قطعا در تریبون رسمی نماز جمعه اعلام خواهم کرد.

محمودی درخواستی هم از شهرداری ورامین داشت و گفت: درخواست داریم بودجه ای در شهرداری برای مصوبات شورای فرهنگ عمومی در نظر گرفته شود ما باید دنبال کار ماندگار باشیم که نیازمند بودجه است.

وی ادامه داد: از فرمانداری به عنوان متولی برگزاری یادواره شهدا درخواست داریم یادواره ۱۴۰۰ شهید دیار ۱۵خرداد را در سال جاری برگزار کند که خلأ این مراسم به عنوان یک برکت معنوی این دیار به شدت حس می شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار