کد خبر: ۴۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
بوشهر - فرماندار گناوه با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آموزشی این شهرستان گفت: مدیران در زمینه تعلیم و تربیت اهتمام جدی داشته باشند و در این راستا از هیچ تلاشی دریِغ نورزند.

به گزارش آرانیوز، غلامرضا مهرجو  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از رشادت، جانفشانی و ایثارگری‌های همه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد و اظهار داشت: تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس به فال نیک می گیریم.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت ۳۹ سال از جنگ هشت ساله می بینیم هر سال این برنامه ها با مشارکت خوب مردم پرشور از سال گذشته برگزار می شود افزود: امسال نیز برنامه های خوبی در سطح شهرستان پیش بینی شده که از دست اندر کاران این برنامه ها تقدیر می شود.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه نگاه جامعه به آموزش و پرورش نگاه راهبردی و اصلی است، تصریح کرد: اگر به دنبال توسعه و پیشرفت جامعه هستیم راهی جز حمایت از  آموزش و پرورش نداریم و قطعا خروجی آن جوابگوی نیازهای کشور خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: نگاه دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهور به مقوله تعلیم و تربیت یک نگاه ویژه است و در این مدت اقدامات ارزشمندی در حوزه آموزش و پرورش شاهد هستیم.

وی گفت: در سطح استان نیز با نگاه و حمایت ویژه استاندار کارهای خوبی صورت گرفته که نمونه ان رشد چشمگیر قبولی در کنکور سراسری در چند سال اخیر است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار