کد خبر: ۴۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کاشان - شهردار کاشان شهردار کاشان انس با دفاع مقدس را رمز پیروزی دانست و گفت: دفاع مقدس به تاسی از قیام عاشورا ایجاد شد.

به گزارش آرانیوز، سعید ابریشمی راد شامگاه چهارشنبه در گردهمایی ایثارگران و رزمندگان کاشانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آنچه که در دفاع مقدس رخ داد با دیگر جنگ های جهان تفاوت هایی دارد که این تفاوت ها موجب شده است که اتفاقی نادر را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس به تاسی از قیام عاشورا ایجاد شده است، افزود: شعار قیام عاشورا «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» است و نبرد در آن میان دو کشور مسلمان بود؛ دفاع مقدس نیز نبرد میان دو کشور مسلمان و جنگی میان حق و باطل بود.

شهردار کاشان ضمن اشاره به معجزات رخ داده شده در دفاع مقدس ابراز داشت: لازم است این حقیقت بزرگ تاریخ که در امتداد قیام عاشوراست، در تمامی لحظات بر سرزبان ها باشد و این مهم باید به واسطه بازماندگان به دیگران تذکر داده شود.

وی با بیان اینکه تنها رمز موفقیت ما عدم فاصله گرفتن از دفاع مقدس است، گفت: در بحبوحه جنگ امام راحل جنگ را نعمت می دانستند در حالی که ما حقیقت این موضوع را درک نمی کردیم اما امروز به عمق نفوذ کلام امام راحل پی بردیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار