کد خبر: ۴۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کاشان - فرمانده اسبق سپاه کاشان با بیان اینکه منافقین همیشه در طول سالهای گذشته در پی ایجاد نفاق در کشور بوده اند، گفت: ایستادگی به پای نظام توطئه های منافقان را خنثی می کند.

به گزارش آرانیوز، جواد نائینی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی ایثارگران و رزمندگان کاشانی با بیان اینکه رزمندگان با غریو الله اکبر رعب و وحشت در دل دشمن ایجاد می کردند، اظهار داشت: ایجاد عملیات روانی یکی از حربه های جنگ بود که باعث شد در فتح خرمشهر ۱۷ هزار اسیر به دست رزمندگان اسلام بیافتد؛ در واقع دفاع مقدس جنگ بین اراده ها بود و تسلیحات نظامی در آن حرف اول را نمی زد.

وی با بیان اینکه جنگ اراده ها همان جنگ روانی است، افزود: آمریکایی ها در تمامی کشورهای همسایه ما حضور دارند اما جرئت تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را ندارند چراکه دشمن از اراده رزمندگان اسلام کاملا مطلع است.

فرمانده اسبق سپاه کاشان با بیان اینکه مرزهای دفاعی ما به فراتر از مرزهای ایران منتقل شده است، ابراز داشت: امروز عمق بخشی ما در لبنان و سوریه است و از آنجا که جمهوری اسلامی زمینه ساز فرج امام زمان (عج) است باید همیشه به بروزترین امکانات مجهز باشد.

وی با بیان اینکه منافقین همیشه در طول سالهای گذشته در پی ایجاد نفاق در کشور بوده اند، گفت: آنچه که اهمیت دارد آن است که ما به پای نظام و انقلاب خود ایستادگی کردیم و همین موضوع باعث می شود که توطئه دشمنان و منافقین خنثی شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار