کد خبر: ۴۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در حوزه علوم و تحقیقات رشد بسیار خوبی داشتیم، گفت: رتبه ۱۶ علمی ایران در جهان حاصل تلاش نفس‌گیر اساتید، محققان، دانش‌آموزان و دانشجویان و رقابت با کشورهای در حال توسعه و پیشرفته است.

 به گزارش آرانیوز، منصور غلامی صبح امروز آیین زنگ مهر و زنگ مقاومت همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای دوران دفاع‌ مقدس، اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش در جمع هیأت دولت بیان کردند که اعضای دولت اگر فرصت می‌کنند شروع سال تحصیلی را در دبیرستان‌های که تحصیل کردند حضور پیدا کنند که بنده نیز‌ به دبیرستان شریعتی آمدم. 

وی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب‌ یکی از مباحت اصلی نظام توجه به آموزش و پرورش و تحصیل جوانان بوده است، افزود: امروز بیش از 14 میلیون و 750 هزار دانش‌آموز و حدود 4 میلیون دانشجو نیز در دانشگاه‌ها و مراکز عالی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند که این جمعیت بزرگ آینده سازان کشور هستند. 

غلامی با بیان اینکه زمان زود می‌گذرد و باید فرصت‌های طلائی را در دوره جوانی‌ و تحصیل غنیمت شمرد، گفت: آینده برای جوانان و دانش‌آموزان است که به سرعت فرا می‌رسید و مشخصات دنیای آینده مبتنی بر  علم و فناوری است. 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار