کد خبر: ۴۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
وزیر نفت و منابع معدنی سوریه با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی و مسئولان شهرستان عسلویه وارد فرودگاه عسلویه و منطقه پارس جنوبی شد

به گزارش آرانیوز، علی سلیمان غانم و هیئت بلند پایه فعالان حوزه نفت و انرژی کشور سوریه صبح امروز با استقبال مدیرعامل  منطقه ویژه پارس جنوبی و  مسئولان شهرستان عسلویه وارد  فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی در مراسم استقبال از هیئت اقتصادی و انرژی سوریه با تاکید بر تقویت همکاری‌های تجاری و اقتصادی با کشورهای دوست اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در انتقال تجارب ارزنده خود در حوزه توسعه برنامه‌های اقتصادی و صنعتی به برادران دینی خود  توجه ویژه‌ای دارد.

سیدپیروز موسوی تاکید کرد: امیدواریم سفر وزیر نفت و منابع معدنی سوریه و هیئت اقتصادی و صنعتی این کشور به منطقه پارس جنوبی بتواند در بازسازی و توسعه صنایع نفت و انرژی کشور سوریه اثرگذار باشد.

بازدید از پالایشگاهای گاز، صنایع پتروشیمی و زیرساخت‌های صنعتی و تولیدی پارس جنوبی از مهمترین برنامه‌های سفر وزیر نفت و منابع معدنی  و هیئت بلند پایه حوزه نفت و انرژی کشور سوریه به منطقه پارس جنوبی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار