کد خبر: ۴۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
نماینده نجف آباد در مجلس از شورای عالی امنیت‌ملی و نهادهای امنیتی خواست تا به بحث اعطای مجوز به برخی برندها برای توزیع سوخت ورود کنند.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه وزیر نفت اخیراً علیرغم مخالفت شدید مجلس با جدیت بحث برندیگ در حوزه بنزین را پیگیری می‌کند، گفت: تعدادی از بازنشستگان وزارت نفت شرکت‌های را برای عرضه سوخت ثبت کرده‌اند و در حال دلالی هستند.

وی با تاکید براینکه این برندینگ‌ها پول‌ها را از جایگاه‌ها جمع‌آوری می‌کنند و به آنها سوخت عرضه می‌کنند، ادامه داد: اینگونه عرضه سوخت نه‌تنها هیچ خاصیتی ندارد،  بلکه از نظر امنیتی نیز یک خطر بالقوه برای کشور است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه در عرضه این نوع سوخت احتمال کلاهبرداری و ایجاد شورش اجتماعی وجود دارد، افزود: ممکن است این برندها بایکدیگر تبانی کنند و یک روز سوخت عرضه نکنند که کل کشور در بزنگاه دچار مشکل می‌شود، انتظار می‌رود شورای عالی امنیت ملی، دستگاه‌های امنیتی و سازمان بازرسی به این موضوع ورود کنند و پیش از وقوع مشکل این موضوع را حل‌وفصل کنند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با اعلام اینکه بی سر و صدا فرم‌هایی بین جایگاه‌داران توزیع شده و آنها را مکلف کردند که آنها را پر کنند و زیر چتر یک برند قرار گیرند، اظهار داشت:  آنهایی که زیر بار این موضوع نمی‌‌روند، حق العمل کاریشان پرداخت نمی‌شود، چون پول بنزین به حساب دولت می‌رود و قسمتی از این پول به عنوان حق العمل به جایگاه‌ها داده می شود و  جایگاه‌داران برای اینکه این حق‌العمل‌کاری پرداخت شود،  مجبور می‌شوند فرم‌ها را پر کنند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار