کد خبر: ۴۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: انتظار داریم تمام دستگاه های اجرایی و موسسات عمومی استان مرکزی با ستاد انتخابات و فرمانداران همکاری لازم را داشته باشند.

دستگاه های استان مرکزی با ستاد انتخابات و فرمانداران همکاری کنند

 

بهروز اکرمی  در جلسه شورای اداری استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: امام حسین (ع) تمام دارایی های خود را در طبق اخلاص  گذاشتند و به خداوند متعال تقدیم کردند تا اسلام زنده نگاه داشته شود.

وی ادامه داد: ما به عنوان مدیران جمهوری اسلامی و پیرو آن امام همام باید تمام دارایی های خود را برای سر بلندی نظام جمهوری اسلامی هزینه کنیم و باید مدیر تراز انقلاب اسلامی اینگونه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: هر کسی نمی تواند اینگونه باشد مدیر جمهوری اسلامی تلقی نمی شود. باید از خود بپرسیم برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی چه کاری انجام دادیم.

اکرمی اظهار کرد: نباید تنها در مناسبت ها از خانواده شهدا بازدید کرد بلکه باید این بازدید ها در طول سال به یک امر مستمر، همیشگی و اخلاقی تبدیل شود.

وی افزود: یکی از خلصت های مدیر جمهوری اسلامی این است که با توجه به توصیه های امام راحل و مقام معظم رهبری وظیفه خود را نسبت به محرومان جامعه فراموش نکنیم و در این راستا بازدید از خانواده های تحت پوشش نهاد های حمایتی باید به یک امر مستمر تبدیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: در آستانه بازگشایی مدارس تمامی دستگاه های اجرایی استان به آموزش و پرورش کمک کنند تا شاهد آغاز سال تحصیلی خوبی برای دانش آموزان باشیم.

اکرمی  گفت: انتظار داریم تمام دستگاه های اجرایی استان و موسسات عمومی با ستاد انتخابات و فرمانداران همکاری لازم را به عمل آورند. وظیفه اصولی وزارت کشور برگزاری انتخابات قانونی با مشارکت حداکثری مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی برای تسهیل ارتباط مردم و اطلاع از مشکلاتشان باید در نماز جمعه شهرستان ها حضور پیدا کنند.

اکرمی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید با فرمانداران شهرستان ها هماهنگ باشند زیرا فرمانداران از کم و کیف مشکلات مردم آن منطقه اطلاع دارند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار