کد خبر: ۴۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹
معاون استاندار مازندران مطرح کرد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه احتمالا حدود ۷۰ هزار نفر از استان در اربعین حسینی روانه کربلا می شوند از اعلام امادگی ۱۶ موکب تاکنون خبر داد.

آمادگی ۱۶ موکب برای خدمات دهی به زائران اربعین در کربلا

 

مهدی رازجویان در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه انتظار می رود بین ۶۰ الی ۷۰ هزار نفر زائر در  اربعین امسال در کربلا معلی  حضور پیدا کنند خاطرنشان کرد: ارائه خدمات شهری یکپارچه و اتخاذ اقدامات موثر از برنامه های جدی استانداری مازندران است.

وی با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی یکی از مهم ترین مراسم های مذهبی است و استانداری  مازندران برنامه ریزی جدی در این راستا دارد خاطرنشان کرد: درصدد هستیم با تصمیم گیری مناسب و برنامه ریزی منسجم شاهد حضور پررنگ مردم در کربلا معلی و اربعین امسال باشیم.

راز جویان اظهار کرد: با توجه به حذف صدور روادید انتظار می رود جمعیت بیشتری در اربعین امسال نسبت به سال گذشته حضور پیدا کنند و حضور زائران به صورت همزمان و با پرچم یکرنگ  از برنامه ها برای ساماندهی و استقرار اسکان هرچه بهتر زائرین خواهد بود.

معاون استاندار تصریح کرد: تا این لحظه ۱۶ موکب حسینی برای خدمات دهی به زائرین حسینی در کربلا  در نظر گرفته شده است که با توجه به  افزایش احتمالی زائرین پیش بینی می شود  تعداد موکب های حسینی افزایش پیدا کند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار