کد خبر: ۴۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹
فرمانده سپاه نینوا گلستان:
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: بازسازی ۵۰ مدرسه در گلستان توسط سپاه پاسداران انجام می شود.

بازسازی ۵۰ مدرسه در گلستان توسط سپاه پاسداران انجام می شود

 

حسین معروفی در آیین افتتاح متمرکز دو هزار و ۸۶۰ واحد مسکونی تعمیری و احداثی در مناطق سیل زده کشور اظهار کرد: پروژه های بازسازی مناطق سیل زده را از دورترین و محروم ترین نقاط سیل زده استان آغاز کردیم.

معروفی بیان کرد: در راستای اجرای طرح جهاد همبستگی ملی، تعمیر و بازسازی ۵۰ مدرسه در گلستان در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون ۳۸ واحد اماده واگذاری است و ۱۲ باب مدرسه دیگر تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید تحویل می شود.

وی افزود: بدون خط کشی سیاسی، قومی و مذهبی و تنها با نگاه انقلابی برای پیشبرد نظام و منویات رهبر معظم  انقلاب کار بازسازی مناطق سیل زده را آغاز کردیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بزرگ ترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است و امت اسلامی سوخت رسان انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه ساخت واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مناطق سیل زده از اولویت ها بود، تصریح کرد: از مجموع دو هزار و ۸۶۰ واحد تعمیری و احداثی در مناطق سیل زده که امروز افتتاح می شود هزار و ۱۸۵ واحد مربوط به استان گلستان است.

سردار معروفی گفت: از این هزار و ۸۵۱ واحد ۱۰ واحد احداثی و مابقی تعمیری است.

به گفته وی ساخت ۴۵۰ واحد در مناطق سیل زده گلستان توسط سپاه نینوای گلستان، خراسان رضوی و گیلان در دستور کار قرار دارد که ۳۵ واحد بین ۲۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع هزار و ۱۸۵ واحد احداثی و تعمیری مناطق سیل زده اعتبار ۵۰۰ واحد از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران هدیه شد که از این تعداد ۱۳۳ واحد در آق قلا، ۱۳۵ واحد در گنبد، ۱۴۰ واحد در گمیشان، ۵۸ واحد در بندرترکمن و ۳۵ واحد در گمیشان اجرا می شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار