کد خبر: ۴۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹
مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ خبرداد
مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ گفت: بازسازی حوزه ریلی مازندران دلیل تغییر ساعت حرکت قطار گرگان به تهران است.

بازسازی حوزه ریلی مازندران دلیل تغییر ساعت حرکت قطار گرگان-تهران

مهدی عبدالکریم ‌زاده اظهارکرد: علت تغییر زمان حرکت قطار گرگان- تهران که سبب نارضایتی مردم استان شده به دلیل طغیان رودخانه ها و ریزش و تخریب حوزه ریلی شمال، در محدوده سوادکوه و مسدودی و آبگرفتگی خط راه‌آهن در محور پل سفید- زیرآب است.

وی افزود: ساعت حرکت قطار گرگان به سمت تهران از هشت شب به ۱۶ و ۳۰ دقیقه تغییر پیدا کرد که باعث نارضایتی برخی از مسافران شده است.

عبدالکریم زاده توضیح داد که بعد از بارندگی‌ قسمت هایی از یک منطقه کوهستانی در سوادکوه دچار ریزش و به زیر ساخت‌ها ریلی آسیب رسیده است لذا بخش‌های از این محور در ساعاتی مشخص در حال بازسازی و اصلاح است.

وی بیان کرد: این تغییر ساعت با هماهنگی ستاد با حوزه ریلی انجام شده و ابتدا مقرر شده بود که تعمیرات در روز انجام شود که در این صورت قطارهای گلستان حذف می شد اما با رایزنی با تهران، تعمیرات به شب موکول شد و بنابراین تغییر ساعت اتفاق افتاد.

عبدالکریم زاده تأکید کرد: بر این اساس تغییر ساعت حرکت قطار از گرگان به تهران موقتی بوده و در صورت رفع نهایی مشکل که طبق برآورد مازندران پایان مهرماه است، حرکت قطارها به روال سابق باز می‌گردد.

مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ از همه آژانس های داخل شهر خواست تا زمان حرکت قطار گرگان تهران را به صورت صحیح اطلاع رسانی کنند.

عبدالکریم زاده همچنین از مسافران هم درخواست کرد استعلام و اطلاع یابی آخرین زمانبندی حرکت قطار ها را جویا شوند و بلیط های خود را با زمانبندی جدید و با برنامه ریزی لازم تهیه و عازم تهران شوند.

وی افزود: در حال حاضر قطارهای مسافربری محلی بدون تاخیر از گرگان تا زیرآب روزانه درحال تردد هستند.

عبدالکریم زاده اشاره کرد: در راستای رفاه حال مسافران نمازخانه ها و امکانات ایستگاه های طول مسیر حوزه خود را در اختیار مسافران قرار گذاشته ایم و در صورت تاخیر و یا هر گونه تغییر در این زمینه، با پیامک به همه مسافران اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی اعلام کرد که روزانه قطارهای حومه ای بین دو استان مازندران و گلستان بدون تغییر و تاخیر در حال سیر بوده و مسافران در دو محور شمال و شمالشرق دو (استان گلستان) بدون هیچ مشکلی جابجا می‌شوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار