کد خبر: ۴۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس از پیش‌کسوتان و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی در استان تجلیل می‌شود.

پیش‌کسوتان دفاع مقدس در قزوین تجلیل می‌شوند

امیرسرتیپ دوم بهنام پیری اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، برنامه های متنوعی هر سال در استان قزوین برگزار می شود که در سال جاری نیز برنامه های مختلفی در این ایام پیش بینی شده است.

وی افزود: رژه نیروهای مسلح، غبار روبی مزار شهدا، ارزش گذاری پیشکسوتان و ارزج نهادن به آنها، دیدار با خانواده های معزز شهدا، برپایی نمایشگاه با محور دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، اعزام سخنران به مدارس و دانشگاه ها و اماکن دیگر از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

پیری بیان کرد: این برنامه ها در شهرستان ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین یادآورشد: برنامه های دفاع مقدس به دستگاه های فرهنگی و اجرایی اعلام شده و توسط این دستگاه ها تدارک لازم برای اجرا دیده شده است.  

پیری اظهارداشت: همه ساله در هفته دفاع مقدس، حدود ۱۰۰ عنوان برنامه در استان اجرا می شود که هرکدام از ادارت و سازمان ها به سهم خود نقشی را در این حوزه برعهده دارند.

وی با اشاره به زمان برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در استان اضافه کرد: برنامه ها از ۳۱ شهریورماه آغاز می شود و تا ۷ مهرماه سال جاری ادامه دارد که در آخرین روز این هفته آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.  

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین تصریح کرد: در حال رایزنی برای حضور و میزبانی از میهمانان ویژه از جمله یکی از رجال های سیاسی کشور هستیم.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار