کد خبر: ۴۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
طی مراسمی غلامعلی طفیونی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز معرفی شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز معرفی شد

 

در این مراسم که علی رضایی معاون جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ، برخی مدیران ستادی اداره کل و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز حضور داشتند و غلامعلی طفیونی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز معرفی شد.

متن حکم حیدرعلی کامیاب کلانتری مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس خطاب طفیونی به این شرح است: با عنایت به تعهد، تجارب و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ از تاریخ ۱۷‏/۰۶‏/۹۸ به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز تعیین می گردید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره مندی از اخلاص، تدبیر، تلاش و تعامل سازنده با مدیران ، کارکنان، ورزشکاران و جوانان و سایر ظرفیتهای موجود شهرستان در جهت تحقق اهداف و برنامه های این اداره کل و دولت تدبیر و امید در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

در این جلسه معاون جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان با بیان اینکه شهرستان شیراز ظرفیت بالایی در سطح استان دارد افزود: شهرستان شیراز علیرغم اینکه کلانشهر استان است اما نیازمندی هایی در زیرساخت‌های ورزشی و سایر حوزه ها دارد که لازم است بیش از پیش در این راستا کار انجام شود و توجه بیشتری به بخش‌های این شهرستان شود.

رضایی در پایان ضمن قدردانی از کارکنان اداره اداره ورزش و جوانان شیرازبه جهت تلاششان و طلب مغفرت و آمرزش برای رئیس فقید اداره ورزش و جوانان شیراز مرحوم اردشیر حسن زاده برای غلامعلی طفیونی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان آرزوی موفقیت کرد.

درسوابق اجرایی و ورزشی غلامعلی طفیونی سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز مسوولیت های همچون رییس هیات سوارکاری استان ، رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان ، مدیر مجموعه ورزشی حجاب شیراز ، رییس اداره ورزش و جوانان بخش زرقان ومعاون اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز دیده می شود.

وی همچنین در رشته های ورزشی شنا و شیرجه ، سوارکاری و فوتبال نیز فعالیت داشته است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار