کد خبر: ۴۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه تلفیق خانه و مدرسه کمک موثری به تربیت دانش‌آموزان می‌کند، گفت: من از همه والدین استدعا می‌کنم از مدارس حمایت کنند.

به گزارش آرانیوز، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به آمادگی وزارت آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی مدارس در مهرماه، گفت: اقدامات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید در وزارت آموزش و پرورش انجام شده و سازماندهی نیروی انسانی تمام واحدها در تمام استان‌ها صورت گرفته است. البته یک مقدار کسری در نیروی انسانی وجود داشت که با تمهیدات و هماهنگی که با ادارات کل استان‌ها بعمل آمده، این مساله هم حل خواهد شد.

وی افزود: ۱۴ میلیون از دانش‌آموزان در ابتدای مهر به مدرسه می‌روند و یکی از برنامه‌های من تلفیق خانه و مدرسه بود. این برنامه کمک موثری به تربیت دانش‌آموزان می‌کند. من از همه والدین استدعا می‌کنم در فرصتی که باقی مانده به مدارس فرزندانشان سر بزنند و از مدارس حمایت کنند.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: البته حمایت از مدارس لزوما حمایت‌های مالی نیست اما فضای مدارس باید فضای بانشاطی برای دانش آموزان بخصوص برای دختران باشد. امیدوارم بتوانیم مهر باشکوهی را برگزار کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار