کد خبر: ۴۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
سید محمود علوی گفت: اگر برای دفاع از نظام از راه معصیت رفتیم، ثواب نمی‌کنیم. حفظ نظام جمهوری اسلامی با اعمال خلاف شرع، نقض غرض است.

به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در شب عاشورای حسینی در حرم امام خمینی (ره)، گفت: سیاست ما در حفظ نظام باید حسینی(ع) باشد.

وی افزود: تهمت و افترا زدن یا بازی با آبروی دیگران حتی به اسم «افشاگری» و فحش دادن، برای دفاع از جمهوری اسلامی خسارت‌بارترین اعمال است. گاهی رفتارهایی می‌بینیم که می‌گوییم چه ربطی به امام حسین(ع) و جمهوری اسلامی دارد؟

وزیر اطلاعات با تأکید بر این که دفاع از جمهوری اسلامی باید در چارچوب شرع مقدس اسلام باشد،  گفت: در دفاع از نظام فحش به این و آن بدهیم و با نیش زبان آسیب برسانیم مصداق «اخسرین اعمال» است. گاهی بعضی رفتارهایی می‌کنیم که آدم تعجب می‌کند این‌ها چه ربطی به مکتب امام حسین(ع) دارد؟ اینها چه ربطی به نظام دارد؟ چه ربطی به جمهوری اسلامی دارد؟

حجت‌الاسلام علوی با بیان این که اگر اسلام در خطر باشد، نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم، گفت: کسی که نزدیک‌تر به پیامبر(ص) باشد، بار دفاع از اسلام بر دوش او سنگین‌تر است. لذا امام حسین(ع) می‌فرماید همه باید دین خدا را نصرت کنند و من در خط مقدم نصرت دین خدا قرار دارم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار