کد خبر: ۴۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
قطعی طولانی مدت و حدود ۲۴ساعته برق مجموعه ورزشی انقلاب باعث شد ورزشکاران و مربیان حاضر در آکادمی تمرینات خود را قطع کنند و به خانه برگردند.

قطعی طولانی مدت و حدود 24ساعته برق مجموعه ورزشی انقلاب باعث شد کارمندان این مجموعه پیش از پایان وقت اداری ناچار به ترک محل کار خود شوند و در روال کاری این مجموعه اختلال به وجود بیاید.

در بین بخش‌های مختلف مجموعه انقلاب بیش از همه آکادمی ملی المپیک با مشکل رو به رو شد به طوری که مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان در تاریکی و گرما برگزار شد. هتل آکادمی ملی المپیک نیز با قطعی برق دچار مشکل زیادی شد و حتی مسئولان‌ تصمیم گرفتند که در صورت طولانی شدن قطعی برق، میهمانان حاضر در هتل را به محل دیگری منتقل کنند.

در کنار مشکلات مربوط به ورزشکاران ساکن در هتل، سایر ورزشکاران و مربیانی که برای تمرین به آکادمی مراجعه می‌کردند نیز با پاسخ منفی رو به رو و ناچار به ترک تمرین و آکادمی شدند.

در این میان آنچه سوال برانگیز است نبود ژنراتور  در آکادمی ملی المپیک است. آکادمی ملی المپیک و مسئولان آن در پی قطعی طولانی مدت برق تازه به فکر چاره افتادند تا ژنراتور کرایه و مشکل را حل کنند. حال تکلیف ورزشکاران و مربیانی که برای تمرین به آکادمی آمده و دست خالی برگشتند چه است؟ در آن روز برق نبود و ظاهرا کسی هم از قبل به فکر نبود که ممکن است روزی برق برود و نیاز به ژنراتور باشد آن هم در مجموعه‌ای به این بزرگی؟

آکادمی در یک سال گذشته بارها با مشکلات زیر ساختی دست و پنجه نرم کرد به طوری که کمیته ملی المپیک بودجه 5 میلیارد تومانی را برای تجهیز و بازسازی آن کنار گذاشت که البته کارهای زیادی نیز در این بخش انجام شد. امید است با پیش‌بینی الزامات و تدابیر لازم جلوی هدر رفتن وقت ورزشکاران و مربیان را بگیرد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار