کد خبر: ۴۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به استفاده دشمن از ابزارهای رسانه‌ای علیه نظام مقدس اسلامی، گفت: رسانه و خبرنگاران سفیران تبیین بیانیه گام دوم انقلاب هستند.

 با حضور اصحاب رسانه، نخبگان و فناوران دومین همایش تخصصی و کارگاهی نقش رسانه در بیانیه گام دوم انقلاب در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد.

این همایش با هدف تبیین مهم‌ترین مؤلفه‌های موجود دربیانیه گام دوم انقلاب به همت بسیج رسانه استان گیلان برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت چهل سال راه بالندگی و رشد را در پیش گرفته است، افزود: بیانیه گام دوم رهبری معظم انقلاب به عنوان یک منشور و نقشه راه مسیر چهل ساله دوم انقلاب را مشخص کرده اند.

سرهنگ مهدی پارسا در ادامه با بیان اینکه رسانه و خبرنگاران یکی از مهم‌ترین محورها برای انتقال و تبیین این بیانیه در سطح جامعه هستند، گفت: امروز با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اهمیت جایگاه و نقش رسانه باید در این زمینه گام‌های موثرتری برداشته شود.

وی با اشاره به بهره‌گیری استکبار جهانی و دشمنان انقلاب از ابزارهای رسانه‌ای، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم بر لزوم توجه به پیوست رسانه‌ای برای تمامی فعالیت‌های انقلاب تأکید کرده‌اند.

پارسا با بیان اینکه رسانه و خبرنگاران سفیران تبیین بیانیه گام دوم انقلاب هستند، تصریح کرد: دشمن به دنبال القای ناامیدی و یاس در جامعه اسلامی است لذا باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای مانع اجرای این توطئه دشمنان شویم.

 

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار