کد خبر: ۴۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
در حالی امروز بهنام مریدی به عنوان مدیرعامل شرکت آبفای اهواز معرفی می شود که این چهره سرشناس خوزستانی بعد از کسب تجارب با ارزش مدیریتی بر صندلی مدیرعاملی این شرکت تکیه می زند.

چراغ سبز اردکانیان وزیر نیرو به مریدی/حمایت تمام قد استاندار از بهنام مریدی و کلید حل بحران آب و فاضلاب کلان شهر اهواز در دست کارآمدترین مدیر اجرایی خوزستان/یک انتصاب طلایی آب و فاضلاب اهواز و چشم‌انداز روشنی در انتظار آب و فاضلاب/خرابی زیرساخت های آب و فاضلاب  اهواز در ایستگاه آخر/خوش نامه مریدی از وزارت کشور تا وزارت نیرو/امروز با حضور جانباز معاون وزیر نیرو و مدیرعامل آب و فاضلاب کشور مراسم معارفه برگزار می شود

به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه خوزستان) مریدی پیش از این فرماندار ماهشهر بود که به عنوان یکی از استراتژی ترین شهرهای خوزستان بحساب می آید و از خود کارنامه ای موفق و درخشان برجا گذاشت.
خدمات مریدی در ماهشهر وی را به عنوان یکی محبوب ترین مدیران اجرایی استان در بین شهروندان تبدیل کرده است.

بعد از آن این مدیر توانمند خوزستانی به عنوان مدیرکل ثبت احوال استان خوزستان منصوب شد و طی سال های خدمت خود در این اداره کل، اقدامات و خدمات با ارزشی به شهروندان خوزستانی ارائه شد.

اما در تابستان امسال زمزمه های زیادی برای حضور این چهره خوشنام خوزستانی در دستگاه های اجرایی دیگر بر سر زبان ها افتاد.

از جمله این دستگاه ها را می توان اداره کل مدیریت بحران استان عنوان کرد اما همزمان وی گزینه تصدی پست دیگری شد. شرکت آب و فاضلاب اهواز که طی ماه های گذشته به صورت سرپرستی اداره می شد، گزینه ای دیگر بود که با حمایت استاندار خوزستان مریدی به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد.

شرکت آب و فاضلاب شهری اهواز به عنوان یکی از سه شرکت مستقلی است که در بین دیگر شرکت ها فعالیت می کند.

این شرکت طی هفته های گذشته زمزمه ادغام آن با شرکت آب و فاضلاب خوزستان مطرح شد اما در نهایت مریدی نیز مانند سه مدیرعامل شرکت های اصفهان و مشهد با نظر مستقیم وزیر نیرو منصوب شد.

این شرکت در سطح دیگر شرکت های آبفا از سوی شخص اردکانیان مورد توجه است به این خاطر که شهر اهواز از حساسیت ویژه ای در کشور برخوردار است و همین امر باعث شده تا وزیر نیرو مستقیما در انتصاب مدیرعامل آن ورود کند.
در نهایت روز تاریخی اهواز قرار است فردا رقم بخورد و حمید رضا جانباز مدیرعامل شرکت آبفای کشور ، بهنام مریدی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب کلانشهر اهواز معارفه کند.

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار