کد خبر: ۴۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
مردم غیور وانقلابی ایران در طول چهل سال گذشته،در حفظ ونگهداری این انقلاب و نظام اسلامی و در دفاع از آرمانهای حضرت امام(ره)و حمایت از رهبر کبیر و فرزانه انقلاب اسلامی،ثابت قدم مانده اند و هر جا که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی قصد ضربه زدن را داشتند، با حضور به موقع خود مشت محکمی بر دهان این مستکبران جنایتکار زده اند.

به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه بوشهر)، اگر منصفانه قضاوت نمائیم حق این مردم چنین دولت ومجلسی نمیباشد

هر چند که خود ما(مردم)در انتخابمان اشتباه داشته ایم ولی شورای نگهبان نیز بی تقصیر نمیباشد

در اسفند ماه امسال انتخابات حساس و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی برگذار خواهد شد و اینبار باید همه ما(مردم) هوشیار و بیدار باشیم و تمامی مسائل مربوط به این انتخابات را رسد نمائیم و فریب وعده ها و تحرکات افرادی را که با شعار حمایت از مقام معظم رهبری و دلسوز نظام وانقلاب بودن،شروع به تبلیغات غیر مستقیم وغیر قانونی انتخاباتی خود نموده اند را نخوریم


متأسفانه از گوشه و کنار شنیده و بعضا مشاهده میشود، افرادی که کاملا برای همگان واضح و روشن میباشد که قصد کاندید شدن دارند ،بر خلاف مصوبات شورای محترم نگهبان فعالیت انتخاباتی خود را شروع نموده اند و محترمانه در حال دور زدن قانون انتخابات هستند و با برنامه ریزی وهماهنگی های از پیش تعین شده،در تلاشند تا توسط چهره های انقلابی و مسئولین ارشد استانی و یا کشوری در مراسمات مختلفی مانند یادواره شهدا،تجلیل از نخبگان،چهره های برتر،کنگره خبرنگاری،و مراسمات مختلف اینچنینی، از آنها تقدیر و تشکر میگردد

و آن چیز که مشخص و واضح میباشد،افراد از همین حالا در تلاش هستند تا چهره انقلابی و مردمی اصلح بودن خود را به مردم نشان بدهند و متأسفانه تر اینکه بیشتر این افراد در تلاشند تا به صورت گروهی و یا باندی به مجلس ورود نمایند که این خود نوعی عوام فریبی و خلاف قانون و شرع اسلام عمل نمودن میباشد و تبلیغ غیر قانونی انتخاباتی محسوب میگردد.

قطعا این صحبتهای منتقدانه اینجانب خوشایند بعضی از آقایان نخواهد بود

ولی با این حال،بنده معتقدم که ،اگر ما خود را مدافع نظام و انقلاب و حامی مقام معظم رهبری و قشر ضعیف جامعه میدانیم و ادعای انقلابی بودن را داریم نباید ساکت بمانیم و باید به تکلیف خود عمل نمائیم، و جلوی عوام فریبی چنین افرادی را بگیریم و به مردم وشورای محترم نگهبان معرفی نمائیم

اگر غفلت کنیم و بگوئیم به ما ربطی ندارد و...قطعا سال آینده چنین افرادی در مجلس شورای اسلامی برای ما تصمیم خواهند گرفت،پس درست و قوی باید اقدام نمود و کوتاه هم نیاییم.

ما حزب‌اللهی منزوی نداریم، مؤمن مستأصل هم نداریم.اگر ثوابق قبل از انقلاب تا کنون را بررسی نمائیم، انقلابی یا جاش توی زندان بوده یا در حال جنگ بوده، یا شهید میشه، یا مورد شدیدترین توهین ها و بی حرمتی ها قرار گرفته، یا تحقیر شده است؛فقط بخاطر اینکه صادقانه در دفاع از قشر ضعیف جامعه دست انقلابی نماها را رو نموده است و نقاب از چهره آنها برداشته است.

بنده شخصا معتقدم ، انقلابی لای زرورق و احترامات اصلا معنی ندارد و اگر انبیاء را نگاه کنیم؛ هیچکدامشان شرایط آرام نداشته اند؟ انقلابیون همیشه در زندگیشان درگیر بوده اند. زندگی انقلابی در این است که با سیستم فاسد در اصطکاک باشی.


معمولا هر جا که افراد انقلابی واقعیت را گفتند و از حقیقت پرده برداشتند و چهره واقعی آقایان را برای مردم نمایان نمودند ،بلافاصله بصورت اکیپی و هماهنگ شده،چنان هجمه واقدامات تخریبی شدیدی بر ایشان وارد مینمایند طوری که این فرد انقلابی را کاملا راکد و منزوی می کنند.


ولی فرد انقلابی باید محکم در صحنه بماند و این حداقل‌هایی است که از یک فرد انقلابی ثابت قدم برمی‌آید.

شورای محترم نگهبان نیز میبایست از همین حالا از تمامی توان وظرفیت خود استفاده نماید و همه تحرکات این افراد را زیر نظر و رصد نماید.

«انحرافات اخلاقی»، «فساد مالی»، «التزام به ولایت فقیه»، «دو تابعیتی‌ها»، «سفرهای خارج و ارتباطات خارجی» از محورهایی است که خصوصا در این دوره باید بیشتر مورد توجه تیم‌های تحقیق و بررسی صلاحیت شورای محترم نگهبان قرار بگیرد.


بخش زیادی از مردم نسبت به فسادهای صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی کنونی توسط نمایندگان معترض‌اند و این فسادها را ناشی از عملکرد گذشته شورای محترم نگهبان می‌دانند

و معتقدند با وجود نهادی مانند شورای محترم نگهبان، نباید چنین افرادی احراز صلاحیت شوند و به نام مدافع و دلسوز نظام وانقلاب بودن اعتماد آنان را جلب نمایند و اکثریت مردم عزیز کشور خصوصا قشر ضعیف، انتخابات گذشته را مؤثر نمیدانند و یکی از دلایلش را ضعیف عمل نمودن شورای محترم نگهبان میدانند.

و اگر خدایی ناکرده این دوره نیز دقت وتحقیق وتفحص لازم صورت نگیرد قطعا نفع خاصی برای مردم به همراه نخواهد داشت و به قول سردارمحمد باقر قالیباف فقط برای قشر

چهار درصدی اثر بخش خواهد بود.


خوشبختانه بر اساس اخبار واصله،شنیده ایم که،شورای محترم نگهبان لیستی از کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس یازدهم را تهیه کرده و به تیم تحقیق و بررسی صلاحیت‌های انتخاباتی ابلاغ نموده است و از حالا نسبت به جمع‌آوری اسناد، مدارک و تحقیقات کامل نسبت به این افراد اقدام نموده است تا در صورت قطعیت ثبت نام این افراد، سریعا و با دست پر نسبت به بررسی صلاحیت آن‌ها اقدام نماید.که جای تقدیر وتشکر ویژه دارد.


این پیش دستی به خاطر این است که محورهای تحقیقات و تأیید صلاحیت‌ها در سال‌جاری تغییر کرده و شورای محترم نگهبان با دیدگاه جدیدی!! می‌خواهد برای بررسی صلاحیت‌ها اقدام نماید.


ضمن تقدیر وتشکر مجدد از این اقدامات انقلابی شورای محترم نگهبان،از این نهاد محترم انتظار میرود تا تحرکات افراد اینچنین(کاندیدای احتمالی)خصوصا نمایندگان کنونی و اطرافیانشان را در همه استانها و شهرها و بخش های سراسر کشور رصد نماید

و جلسات وکمک های مالی چندصد میلیونی مستقیم وغیر مستقیمی که به بهانه های مختلفی مانند کمک به ورزش و یا باشگاهای فوتبال و یا سو استفاده از روابط و موقعیت های فامیلی که با مسئولین ارشد کشوری واستانی دارند و بریز و بپاش پولهای هنگفت میلیونی که جهت جلب اعتماد مردم موئمن وانقلابی ایران اسلامی خواهد بود را کاملا رصد نماید تا انشالله همه این موارد در روز تأیید صلاحیت افراد مدنظر قرار گیرد و عدالت و قانون اسلامی انتخابات کاملا اجرایی و رعایت شده باشد.

نورالله آذرخش خو:مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه ونظام جمهوری اسلامی استان بوشهر

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار