کد خبر: ۴۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر چهارشنبه به خبرگزاری دانشجویان ایران آمد، روز خبرنگار را به ایسنایی‌ها تبریک گفت و برای ساعاتی با آنان به گفت‌وگو نشست.

به گزارش آرانیوز، محمد خدادی که نزدیک به چهار ماه است بر صندلی معاونت مطبوعاتی تکیه زده است، ظهر امروز (۱۶ مرداد ماه) در جمع خبرنگاران ایسنا حاضر شد و ضمن تبریک روز خبرنگار، از اهمیت نقش اهالی رسانه در جامعه سخن گفت.

در این دیدار محسن حدادی ـ دستیار ارتباطات معاون وزیر در امور اطلاع‌رسانی ـ هم خدادی را همراهی می‌کرد.

 

او در طول بازدید خود در سخنانی یادآور شد: در ۴۰ سال تجربه خبرنگاری، رسانه‌های گوناگونی را در داخل و خارج از کشور دیده‌ام و از این میان خبرگزاری «ایسنا» را همواره با نسل جوان، فعال و باانگیزه این رسانه و سرعت بالا و دقت آن می‌شناسم. امروز نیز شما بیش از هر موضوع دیگری به ایجاد تمایز، تنوع و تفاوت نیاز دارید. 

معاون مطبوعاتی همچنین به اهمیت حرفه رسانه اشاره و تاکید کرد که خبرنگاران و اهالی رسانه همیشه به همه حوزه‌ها توجه کرده‌اند به غیر از خودشان. در واقع خبرنگاران و عکاس‌های خبری همواره ویترین همه بوده‌اند، جز ویترین خودشان. شاید به همین خاطر هم است که نگاه به حرفه رسانه تا اندازه‌ای ساده‌انگارانه شده است و اینگونه تصور می‌شود که حرفه رسانه بیش از آنکه یک تخصص باشد، صرفا یک کار است که هر کسی می‌تواند در آن سهم و نقش داشته باشد. 

او ادامه داد: البته از طرفی خوشحال‌ هستیم که همه افراد به نوعی به واسطه تلفن همراهی که در اختیار دارند، در حرفه رسانه شریک شده‌اند؛ اما این موضع نباید به این معنی باشد که مهارت و تخصص رسانه‌ نادیده گرفته شود. 

 

 

صحبت‌های معاون مطبوعاتی در جمع ایسنایی‌ها و همچنین گفت‌وگوی اختصاصی با وی درباره وضعیت حال حاضر خبرنگاران رسانه‌ها، متعاقبا ارسال خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار