کد خبر: ۴۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
رئیس جمهور در دیدار مدیران و محققان جهاد دانشگاهی گفت:‌ آمریکا از این که بتواند نظام جمهوری اسلامی را ساقط کرده و استقلال مردم که آرمان بلند ملت ایران است را بشکند کاملا مایوس شده است.

به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی در دیدار مدیران و محققان جهاد دانشگاهی طی سخنانی اظهار داشت: جهاد معنای خاصی دارد اگر شما موسسه پژوهشی دارید با نام جهاد دانشگاهی یعنی باید کاری انجام دهید که در آن سرعت عمل، دقت عمل،‌ ارزان در  به دست آوردن  محصول باشد تا با کلمه جهاد سازگاری داشته باشد و قاعدتا این طور است. 

وی افزود: البته برخی موسسه‌های جهاد دانشگاهی از جمله موسسه رویان مورد توجه مسئولان و محققان در سطح منطقه و جهان قرار گرفته که جزو افتخارات کشور ما است و یکی از تحقیقاتی که امروز نیز در ارتباط با آن به طور کلی مختصر صحبت شد پیشتازی در درمان از روش سلول‌های بنیادی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. 

بیشتر بخوانید

رئیس جمهور گفت‌: ما در شرایطی هستیم که نیاز ملت  ایران به تلاش جوانان، مبتکران، اساتید و فرهیختگان از هر زمانی دیگری بیشتر است چراکه در طول 40 سال گذشته هیچگاه دشمنان ما، با این شدت ایران را مورد تحریم قرار نداده بودند. البته آنها فهمیدند که به آن هدفی که برای تحریم سنگین ملت ایران مصور بودند نرسیده‌اند؛ آمریکا از این که بتواند نظام جمهوری اسلامی را ساقط کرده و  استقلال مردم که آرمان بلند ملت ایران است بشکند کاملا مایوس شده است. 

روحانی خاطرنشان کرد: مردم ما در حال سختی کشیدن هستند و سال گذشته سال سختی را پشت سر گذاشتند. ولی در عین حال باید بگوییم که  منابع دولت محدود است و صبر مردم نامحدود است چراکه معتقدم تحمل ملت ایران از ایمانشان به خدا است. 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار