کد خبر: ۴۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
بیرجند-معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از جابجایی یک هزار و ۷۷۴ هزار تن کالا در استان طی چهار ماه گذشته خبر داد.

به گزارش آرانیوزمهدی گرجی صبح سه شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: طی چهار ماه گذشته بیش از یک هزار و ۷۷۴ هزار تن کالا با حدود ۱۱۳ هزار سفر کامیون و وانت بار در سطح استان به مقاصد درون و برون استان جابجا شده است.

وی افزود : بررسی انجام شده نشان می دهد تناژ جابجا شده در این مدت نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ به میزان یک درصد رشد داشته و سفرهای کامیونی نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان دو درصد افزایش یافته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، انواع سیمان، انواع سنگ، زغالسنگ، خاک معدنی، انواع کاشی و سرامیک، مصالح ساختمانی را از جمله مهمترین کالاهای حمل شده از استان عنوان کرد.

گرجی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد هشت هزار و ۸۸۲ نفر راننده حمل و نقل کالای استان اعم از ناوگان باری در حمل و نقل کالای استان با استفاده از چهار هزار و ۹۹۱ دستگاه انواع تریلی، کامیون، کامیونت و وانت بار در این حوزه فعال هستند.

وی با اشاره به بازدید صورت پذیرفته در هفته گذشته از پایانه بار، مرکز معاینه فنی، تشکل های صنفی و کارخانه سیمان قاین ضمن ابراز رضایت از وضعیت حمل و نقل شهرستان اظهار امیدواری کرد که با تعامل تشکل های صنفی و دست اندرکاران بخش حمل و نقل و صنعت استان روند رو به رشدی را در پیش گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار