کد خبر: ۴۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
تبریز- مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی دلیل اصلی ابطال پرواز شماره ۷۷۹ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در مسیر تبریز- باکو را پدیده باد کراس شدید مقصد عنوان کرد.

به گزارش آرانیوز، رامین آذری امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود : پرواز ATR شرکت هواپیمایی ایران ایر در ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه طبق برنامه قبلی از تبریز به باکو پرواز می کند و به علت نامساعد بودن هوای مقصد(شهر باکو) بعد از ۲ ساعت و ۵۰ دقیقه طی مسیر، به طرف فرودگاه تبریز بازگشت و در ساعت ۱۲:۵۰ در فرودگاه تبریز به زمین نشست.

وی افزود: پرواز مذکور در ساعت ۱۴:۵۰ توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) مستقر در فرودگاه تبریز باطل اعلام گردید.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی ادامه داد: مسافرین برگشت از باکو به تبریز توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر با پرواز ایرباس ۳۲۱ شماره پرواز ۷۴۸ در ساعت ۲۲:۴۰ شب دوشنبه در فرودگاه تبریز به زمین نشست.

گفتنی است: پرواز حامل مسافرین باکو به تبریز، از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم باکو بود که مسافرین تبریز را بصورت ترانزیت پس از پیاده کردن در فرودگاه تبریز و بعد از انجام سوختگیری، ادامه مسیر به فرودگاه امام (ره) انجام داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار