کد خبر: ۴۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
وزیر ورزش گفت: اگر بخواهیم سرخآبی‌ها را واگذار کنیم باید مصوبه دولت را اجرا کنیم، چرا که اجرای مصوبه مجلس در این باره مشکل ایجاد خواهد کرد.

به گزارش آرانیوز، مسعود سلطانی‌فر در گفت‌وگویی در مورد روند خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس،اظهار داشت: واگذاری این دو باشگاه هر یک روزی که زودتر انجام شود، به نفع ورزش کشور، دولت و فوتبال خواهد بود.

وی  افزود: بنده به عنوان مسئول این موضوع در دولت با تمام توان فشار می‌آورم تا واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال با کمک دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

وزیر ورزش و جوانان ، تصریح کرد: دولت هم صد‌درصد موافق خصوصی‌سازی این دو باشگاه است و من هم هزار درصد موافق این امر هستم و سایر مسئولان در دستگاه‌های مربوطه نیز دو هزار درصد موافق واگذاری پرسپولیس و استقلال هستند.

سلطانی فر تاکید کرد: اگر بخواهیم باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را واگذار کنیم باید مصوبه دولت را در این رابطه اجرا کنیم، چرا که اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی در این مورد مشکل ایجاد خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت،  یادآور شد: البته ما با همکاری کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 مجلس تلاش می‌کنیم تا مشکلات این بخش را از طریق تعامل برطرف کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار