کد خبر: ۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان طی مراسمی با حضور معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان منصوب شد.

با حضور معاون پارلمانی،وزیر ورزش مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان منصوب شد

به گزارش خبرنگار آرانیوز حوزه گلستان،  مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان گلستان  در مراسم تودیع خود و معارفه مدیرکل جدید گفت: در مدت ۹ سال فعالیت و مسئولیت بنده در امور ورزش و جوانان، گلستان شاهد ارتقای خوبی در سطح ورزشی بود.

قربانعلی پاشا تصریح کرد: بودجه اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان از یک میلیارد تومان سال ۸۵ با همت مسئولان به ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان گلستان خاطر‎نشان کرد: با پیگیری‎های استانداری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیشترین درصد ماده ۱۸۰ در کشور به استان گلستان تعلق گرفته و از نظر اعتبار ملی نیز در سال ۹۳ رتبه چهارم را در کشور داشتیم.

پاشا به وضعیت سرانه ورزشی استان گلستان اشاره کرد و ادامه داد: در سال ۸۵ سرانه ورزش گلستان تنها ۰٫۱۴ متر بود که امروز به ۰٫۶ متر رسیده، ولی هنوز با نرم کشوری که یک مترمربع در برنامه توسعه پنجم است، فاصله داریم.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ پروژه نیمه‌تمام در گلستان وجود دارد، افزود: ۲۴ پروژه ورزشی نیمه‌تمام امسال به بهره‎برداری خواهد رسید و ۸۹ پروژه نیمه‌تمام نیز از اعتبارات ملی و استانی پیگیری می‎شود.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان گلستان به افتتاح پروژه استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری گرگان در سال‎های مسئولیت خود اشاره کرد و ادامه داد: توانستیم تعداد صندلی‎ها و فضای این ورزشگاه را در شهر گرگان افزایش دهیم و بخش‎های مختلفی همچون زمین چمن طبیعی و مصنوعی، خوابگاه ۱۵۰ تختی و زمین ساحل را در استان توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه ۴۸ هیئت ورزشی در گلستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: تعداد بیمه‎های ورزشی از سال ۸۵ افزایش پیدا کرده و در سال ۹۳ به ۹۱ هزار بیمه ورزشی رسیده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار