کد خبر: ۴۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
کارگردان سریال گاندو گفت: استقبال کم نظیر مردم از این سریال و مطالبه ساخت فصل‌های بعدی آن نشان می‌دهد که این سریال حرف دل مردم را زده است.

 جواد افشار در جمع عوامل سریال گاندو در مصلی قدس، اظهار داشت: استقبال کم نظیر مردم از این سریال و مطالبه ساخت فصل‌های بعدی آن نشان می‌دهد که این سریال حرف دل مردم را زده است.

وی با تاکید بر اینکه باید رنسانسی در رابطه با مساله نفوذ، جاسوسی و شفاف‌سازی در سریال سازی کشور راه اندازی شود،افزود: برای ساخت سریال گاندو عوامل آن سختی‌های زیادی را متحمل شدند.

کارگردان سریال گاندو ادامه داد:ساخت چنین سریال‌هایی از عمق مطالبات مردم برخواسته و نباید از کنار آن به سادگی عبور کرد.

افشار با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی گفت: نفوذ و شبکه سازی دشمن در عرصه های مختلف مساله بسیار مهمی بوده که در سریال سازی نسبت به آن در سال های گذشته غفلت شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به سختی هایی که در ساخت سریال گاندو متحمل شد،گفت: در طول پخش این سریال بی مهری و هجمه های فراوانی روی این سریال شد که این حجم از بی مهری ها نشان دهد عوامل این سریال مسیر درستی رفته اند.

خسرو شهراز بازیگر سریال گاندو در این مراسم گفت: سریال گاندو پرده از ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور برداشته و عامل بسیاری از کمبود و گرفتاری ها را نشان داد.

وی با بیان اینکه سریالگاندو، ملت ایران با رسانه ملی آشتی کردند،خاطرنشانکرد: این سریال عاملی بود تا مردم به ماهیت بسیاری از افراد و سیاست هایی که سبب مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم شده پی ببرند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار