کد خبر: ۴۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
سمنان - مدیرکل کمیته امداد سمنان از راه‌اندازی هشت قربانگاه ذبح برای عید قربان امسال خبر داد و گفت: نظارت دامپزشکی بر این قربانگاه‌ها می‌تواند به پیشبرد اهداف مشترک دو حوزه کمک کند.

به گزارش آرانیوز، محسن مسعودیان راد بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان سمنان ضمن بیان اینکه هشت قربانگاه ذبح عظیم برای عید قربان امسال در شهرهای استان سمنان راه‌اندازی می‌شود، ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح احیا قربانی و نذر و کمک به محرومان جامعه است که این مهم برای تمامی شهرستان‌های استان در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه بیش دو هزار گوسفند برای قربانی در عید قربان امسال بین نیازمندان توزیع می‌شود، افزود: دامپزشکی می‌تواند با حضور خود در این پایگاه‌ها و نظارت بر انجام ذبح می‌تواند در این قربانی به نیازمندان کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در قربانگاه‌ها کار ذبح دام رایگان برای عموم مردم انجام می‌شود، ابراز داشت: این طرح می‌تواند به‌عنوان الگویی برای سایر استان‌ها نیز قلمداد شود که انتظار می‌رود شهرداری‌ها نیز در این طرح مشارکت لازم را داشته باشند.

مسعودیان راد در ادامه تصریح کرد: ستاد هماهنگی آئین عید قربان با همکاری نیروی انتظامی، شهرداری، دامپزشکی در آستانه عید قربان تشکیل می‌شود و از سوی دیگر با توجه به دستور قرآن کریم مبنی بر دستگیری از نیازمندان انتظار می‌رود همانند سنوات گذشته مردم نیکوکار و سخاوتمند استان سمنان نیز مساعدت لازم را با کمیته امداد داشته باشند.

وی بابیان اینکه اطلاع‌رسانی در این حوزه منجر به نهادینه و گسترش این آئین و دستگیری از نیازمندان می‌شود، افزود: با حضور و مشارکت دستگاه‌های مربوط در آستانه عید قربان نشست خبری نیز تدارک دیده‌شده است تا با حضور رسانه‌ها بتوانیم شاهد مشارکت حداکثری برای دستگیری از نیازمندان باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه مردم می‌توانند وجوه نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ پرداخت کنند، اضافه کرد: سامانه تلفن نیکوکاری با شماره‌گیری #۰۲۳*۱*۸۸۷۷* آماده همکاری است تا کمک‌های مردم را در روز عید سعید قربان به دست نیازمندان برسد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار