کد خبر: ۴۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
سمنان - مدیرکل راهداری استان سمنان بابیان اینکه تردد در بزرگراه امام رضا (ع) محور تهران-مشهد ۲.۲ درصد افزایش داشت، گفت: ۴۸ میلیون تردد در چهارماهه امسال این محور به ثبت رسید.

به گزارش آرانیوز،احسان منصور کیایی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری سمنان بابیان اینکه طی چهارماهه امسال تردد در بزرگراه امام رضا (ع) محور تهران-مشهد ۲.۲ درصد افزایش داشت، بیان کرد: محدوده شریف‌آباد – ایوانکی و بالعکس یعنی ورودی و خروجی استان از سمت تهران بیشترین تردد خودروها را طی این مدت به خود اختصاص داده است.

وی ضمن بیان اینکه بیش از ۴۸ میلیون تردد طی چهارماهه اول سال جاری در محورهای مواصلاتی استان سمنان به ثبت رسیده است، افزود: این میزان تردد بر اساس نتایج استخراج‌شده از ۵۶ دستگاه تردد شمار نصب‌شده در محورهای مواصلاتی گزارش‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه طی این مدت وسایل نقلیه سنگین ۲۱ درصد از کل تردد را به خود اختصاص داده‌اند، ابراز داشت: این محور یکی از شریان‌های حیاتی و مهم کشور قلمداد می‌شود و به لحاظ موقعیت دارای اهمیت خاصی است.

منصور کیایی در ادامه تصریح کرد: مدیریت ترافیک و دریافت اطلاعات برخط تردد در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از دوربین‌های نظارت ترافیکی، دستگاه‌های تردد شماری و دیگر سامانه‌های هوشمند صورت می‌گیرد و امکان خطا و اشتباه در آن به‌ندرت رخ می‌دهد.

وی افزود: هم‌وطنان می‌توانند از امکانات جامع سامانه ۱۴۱ برای مدیریت بهینه سفرهای خود استفاده کنند و همچنین اپلیکشین این سامانه نیز موجود است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار