کد خبر: ۴۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
اهواز - جانشین فرمانده انتظامی اهواز از ناکام ماندن و دستگیری دو سارق مسلح در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آرانیوز، سرهنگ کیومرث کشوری اظهار کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۲۶ این فرماندهی در حین گشت‌زنی متوجه راکبان یک موتور سیکلت می‌شوند که در حالی که سر و صورت خود را پوشانده تا شناسایی نشوند و با مسدود کردن مسیر یک شهروند، به وسیله سلاح گرم، قصد سرقت از وی را دارند.

وی افزود: سارقان به محض دیدن پلیس اقدام به فرار کرده و در ادامه به سمت مأموران تیراندازی می‌کنند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و بی‌توجهی سارقان به فرمان ایست پلیس، مأموران نیز برای متوقف کزدن سارقان، با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کرده که سارقان مسلح مجبور به رها کردن موتورسیکلت شده و به ساختمانی که در همان نزدیکی بود پناه می‌برد.

سرهنگ کشوری عنوان کرد: سرانجام با سختکوشی، هوشیاری و دقت عمل مأموران کلانتری ۲۶ هر دو متهم در دام پلیس گرفتار و یک قبضه اسلحه وینچستر به همراه موتورسیکلتی که سرقتی بوده و سابقه سرقت نیز داشت از آنان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان ضمن اشاره به انجام بررسی‌ها و تحقیقات بیشتر در خصوص سوابق این دو متهم بیان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار