کد خبر: ۴۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
خرمشهر- سرپرست فرمانداری خرمشهر از تامین بیش از ۳۵ میلیارد تومان برای پروژه عمرانی خرمشهر خبر داد و این رقم را ۳۵ درصد اعتبارات مورد نیاز شهرستان اعلام کرد.

به گزارش آرانیوز، کورش مودت ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کل اعتبارات تأمین شده ۳۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای ۸۵ پروژه است که مقرر شد توسط ۲۴ دستگاه اجرا شوند.

وی افزود: اعتبارات مورد نیاز دستگاه‌های شهرستان خرمشهر رقمی معادل ۱۱۰ میلیارد تومان است که ۳۵ درصد آن تأیید که با در نظر گرفتن امکان افزایش سهم ۱۰ درصد به تقویت برخی پروژه‌های عمرانی پرداخته شد.

سرپرست فرمانداری خرمشهر محل تأمین این اعتبارات را از سه ردیف بودجه تملک دارایی، سه درصد نفت و توسعه متوازن اعلام کرد.

وی افزود: برای تکمیل پروژه‌های عمرانی تلاش می‌شد با جذب اعتبارات بیشتر سقف اعتبارات شهرستان به رقم بالاتری برسد تا مشکلات و چالش‌های پیش رو در بخش‌های مختلف اعم از عمرانی، خدمات شهری و حمل و نقل خرمشهر رفع شود.

مودت با یادآور شدن اینکه برخی پروژه در لیست ارائه شده به استانداری لحاظ نشده اند، تنظیم صورت جلسه برای تعریف اعتبارات برای اجرای این پروژه را هم به عنوان اقدامی دیگر در راستای جذب اعتبارات بیشتر قلمداد کرد.

بنا به گفته سرپرست فرمانداری خرمشهر سال گذشته ۵۰ درصد اعتبارات مصوب شده برای خرمشهر تخصیص اعتبار شد و ابراز امیدواری کرد این رقم امسال به ۱۰۰ درصد افزایش یابد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار